تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

توقیف کامیون با خلافی 40 میلیونی در ایلام

رویداد۲۴- رئیس پلیس‌راه استان از توقیف یک دستگاه کامیون با خلافی 40میلیون ریالی خبر داد که بااطلاع از بدهی خود، قصد فرار از دست مأموران را داشت که با شگردهای پلیسی مجبور به توقف شد.

سرهنگ «محسن ناصری» منطقه ایلام، اظهار کرد: مأموران پلیس‌راه ایلام مستقر در محور "ایلام-مهران" یک دستگاه کامیون را به علت انجام حرکات غیرمتعارف، توقیف کردند و راننده این خودرو که پس از اعلام ایست پلیس قصد فرار از دست مأموران را داشت در تعقیب و گریزی یک‌ساعته دستگیر شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس، مشخص کرد این خودرو با خلافی 40 میلیون ریالی پرداخت‌نشده که راننده با آگاهی از این خلافی قصد داشت از دست پلیس بگریزد.

ناصری خاطرنشان کرد: این کامیون پس از توقیف، روانه پارکینگ شد و تا زمان پرداخت بدهی‌های خود در توقیف خواهد ماند و همچنین به علت بی‌توجهی به دستور ایست و فرار از دست مأموران به این تخلف نیز جداگانه رسیدگی خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه ایلام تصریح کرد: تأمین نظم و امنیت ترافیکی در جاده‌های برون‌شهری به‌منظور حفظ جان و مال شهروندان از گزند حوادث و تخلفات اندک رانندگان حادثه‌ساز بر عهده پلیس‌راه است و این یگان با استفاده از سازوکارهای قانونی و تجهیزات و امکانات به‌صورت شبانه‌روز و بدون وقفه در جاده‌ها حضور دارد و این مأموریت مهم خود را به نحو احسن و بدون اغماض اجرا می‌کند و اجازه نمی‌دهیم چنین رانندگانی جاده‌ها را برای سایرین ناایمن کنند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان