تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

معرفی رسمی جی‌ام‌سی سیرا Elevation، دوکابین و قدرتمند!

جی‌ام‌سی یک‌بار دیگر خانواده پیکاپ های سیرا را با معرفی رسمی نسخه Elevation گسترش داد. این خودرو که تنها با تریم مونوکروماتیک عرضه می‌شود به اندازه نسخه پرچم‌دار دنالی لوکس و تجملی نیست اما هنوز هم توانایی‌های زیادی دارد که شامل پکیج سفارشی آفرود نیز می‌شود.
معرفی رسمی جی‌ام‌سی سیرا Elevation، دوکابین و قدرتمند!

رویداد۲۴ سیرا Elevation دارای عناصر همرنگ بدنه در دستگیره درب‌ها، سپرها و محیط اطراف جلوپنجره است. به‌جای وجود عناصر کرومی سایر تریم‌ها این خودرو از قطعات مشکی برای مرکز جلوپنجره و تریم پنجره‌ها استفاده کرده است. سیرا Elevation به‌صورت استاندارد با چراغ‌های جلو و مه شکن‌های LED عرضه می‌شود.

این نسخه جدید همچنین دارای فرم بدنه دوکابین است که برای اولین بار در سیرا دیده می‌شود. اگرچه Elevation کوچک‌تر از نسخه کرو کب SLT و دنالی می‌باشد اما فضای پای آن حدود 76 میلی‌متر بیشتر از نسل قبلی است.
داخل کابین سیرا Elevation شاهد صفحه‌نمایش 8 اینچی هستیم. مشتریان می‌توانند این صفحه‌نمایش را ارتقا داده و مدلی با رزولوشن بیشتر و تشخیص صوتی را سفارش دهند. همچنین سیست صوتی Bose با 7 بلندگو نیز در دسترس است.

زیر کاپوت این خودرو پیشرانه 4 سیلندر 2.7 لیتری توربو با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 472 نیوتون متر قرار دارد. مشتریان همچنین می‌توانند پیشرانه 8 سیلندر 5.3 لیتری را نیز سفارش دهند اما جی‌ام‌سی هنوز مشخصات فنی این قلب آهنین را اعلام نکرده اما این پیشرانه در پیکاپ سیلورادو قدرت 355 اسبی و گشتاور 519 نیوتون متری دارد. هر دو پیشرانه به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل بوده و می‌توان آن‌ها را با سیستم دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک همراه کرد.

جی‌ام‌سی در اوایل سال 2019 این نسخه را با پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز عرضه خواهد کرد. هنوز مشخصات فنی این پیشرانه نیز اعلام نشده است.

اگر خریداران برنامه‌هایی برای راندن سیرا Elevation در زمین‌های خشن دارند می‌توانند پکیج آفرود X31 سفارشی را نیز در نظر بگیرند که شامل عناصر مدل AT4 همچون جعبه انتقال دو سرعته، شوک‌های رانکو، دیفرانسیل عقب قفل شونده، کنترل حرکت در سراشیبی، فلاپ های محافظتی و فیلتر هوای هوی دیوتی است. خروجی اگزوز دوگانه نیز بخشی از این پکیج است.

افرادی هم که به دنبال یدک کشی بهتر هستند می‌توانند سیستم تریلر پروگرید را سفارش دهند که یک سیستم هدایت برای اتصال آسان‌تر قلاب‌ها است.

همانند دیگر نسخه‌های سیرا، Elevation نیز از پاییز سال جاری به فروش خواهد رسید. طیف مدل‌های این خودرو شامل نسخه پرچم‌دار دنالی، نسخه نیمه لوکس SLT و مدل آفرود AT4 می‌باشد. همچنین به نظر می‌رسد در آینده تریم SLE نیز معرفی خواهد شد.

برچسب ها: gmc ، سیرا evelation ، اتومبیل
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان