تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
سوت داور ایرانی امروز به صدا در می‌آید؛

رونمایی از بازی دو مدعی قهرمانی جام جهانی در روز چهارم

چهارمین روز از رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ با برگزاری سه دیدار از گروه‌های E و F پیگیری خواهد شد.
رونمایی از بازی مدعیان قهرمانی جام جهانی در روز چهارم
رویداد۲۴  در روز چهارم رقابت‌های جام جهانی 2018 انتظار هواداران آلمان و برزیل برای تماشای این دو تیم مدعی به پایان می‌رسد و آنها می‌توانند اولین عملکرد تیم‌های محبوب خود را ببینند.

آلمان به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی که در گروه F قرار دارد، از ساعت 19:30 در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو به مصاف مکزیک خواهد رفت. آخرین رویارویی این دو تیم تقریباً یک سال قبل بود که آلمان در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها موفق شد حریفش را 4 بر یک شکست بدهد و راهی فینال شود. با این وجود مکزیک نسبت به یک سال قبل پیشرفت زیادی کرده که دلیل آن نیز قبول تنها یک شکست در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بود. بنابراین شاگردان یواخیم لو با وجود برتری‌های همیشگی مقابل مکزیک، این بار نباید خیلی دیدار با این حریف را ساده و آسان در نظر بگیرند، چرا که ممکن است غافلگیر شوند.

در دیگر بازی مهم امروز تیم برزیل، پرافتخاترین تیم جام جهانی در ورزشگاه روستوف آرنا مقابل سوئیس قرار می‌گیرد. پس از آنکه «تیته» به‌عنوان سرمربی برزیل معرفی شد، سلسائو جان دوباره‌ای گرفته و توانسته است با ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج مطلوب، خودش را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کند. حضور چهره‌هایی همچون نیمار، کوتینیو، فیرمینو، گابریل ژسوس و ... در ترکیب برزیل نشان‌دهنده قدرت بالای این تیم در خط حمله است. البته برزیلی‌ها با حضور آلیسون درون دروازه‌ و تیاگو سیلوا و مارکینیوش در خط دفاعی، در فاز تدافعی نیز استحکام لازم را دارند.

برنامه بازی‌های امروز (یکشنبه) به شرح زیر است:

* صربستان -کاستاریکا (گروه E) ساعت 16:30 به وقت تهران - ورزشگاه سامارا آرنا
* آلمان - مکزیک (گروه F) ساعت 19:30 به وقت تهران - ورزشگاه لوژنیکی
* برزیل - سوئیس (گروه E) ساعت 22:30 به وقت تهران - ورزشگاه روستوف آرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان