تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
مسعود شجاعی:

کار راحتی برابر اسپانیا نداریم/ جای خالی روزبه چشمی حس می‌شود

کاپیتان تیم ملی معتقد است جو مسابقه‌های جام جهانی با بازی‌های باشگاهی متفاوت است.
کار راحتی برابر اسپانیا نداریم/ می‌خواهیم نشان دهیم چرا اینجا هستیم

رویداد۲۴ مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی برابر اسپانیا حاضر شد و اظهار کرد: بازی فردا فرصتی برای بازیکنان تیم ملی است تا چیزهای زیادی یاد بگیرند و پیشرفت کنند.

وی ادامه داد: خوشحالم که به عنوان یک بازیکن اینجا هستم. این آرزوی هر بازیکنی است که جام جهانی را امتحان کند زیرا این اتفاق برای هر کسی نخواهد افتاد. شرایط جام جهانی برای هم بازیکن که هر چقدر  هم با تجربه باشد، متفاوت است و جو این مسابقه‌ها با بازی‌های باشگاهی فرق می‌کند. من برای بازی فردا هیجان‌زده‌ام.

وی ادامه داد: این اتفاق بزرگی است که برای هر بازیکنی رخ نمی‌دهد. بازیکنانی که حتی نام بزرگی داشتند و افتخارات زیادی کسب کردند نتوانستند در این مسابقه‌ها حضور پیدا کنند. این ویژه‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در زندگی یک بازیکن بیفتد. می‌دانم کار راحتی مقابل اسپانیا نداریم. اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های جام جهانی است و ما می‌خواهیم نشان دهیم که چرا در اینجا هستیم و لیاقت آن را داریم.

وی در واکنش به انتقادهایی که به چشمی شده بود و حالا مصدوم شده و اکنون بازیکنان چطور جای او را پر خواهند کرد تا پیامی به او بدهند، گفت: روزبه بازیکنی مهم برای ما بود و بازیکنی کلیدی است. با انتقادهایی هم که به او بود نشان داد چه بازیکن خوبی است. جای خالی او حس می‌شود اما بازیکنانی داریم که جای خالی او را پر کنند. همه باید بدانند که ما یک تیم هستیم و این فرهنگ ما است. ما فقط یک تیم نیستیم یک خانواده و یک ملت هستیم و این را قبلا هم نشان دادیم در شرایط سخت باهم بودیم و متحد سعی کردیم نتیجه بگیریم. مصدومیت روزبه و از دست رفتن جام جهانی هم بیشتر از قبل به ما کمک کرد متحد شویم. شاید برای او خوب نباشد اما درون زمین به ما کمک کرد و اکنون ما را متحدتر کرده است و می‌خواهیم نشان دهیم چه تیمی هستیم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد حضور تماشاگران خانم در روسیه برای تیم ایران خوشایند بوده است، تصریح کرد: من برای شما و سوالی که پرسیدید احترام زیادی قائلم، اما همانطور که گفتم ما یک ملت و خانواده هستیم و این را در عمل ثابت کردیم. اگر امروز در مورد این مسئله صحبت کنیم بی‌احترامی به تیم حریف است و ترجیح می‌دهم این مسئله‌ای هم که مورد سوال شما بود را در خانواده خودمان حل کنیم.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان