تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

درصدد تنظیم طرحی دوفوریتی درباره مباحث مربوط به تحریم‌ها و فروش نفت هستیم

سخنگوی کمیسیون انرژی از تهیه و تنظیم طرحی دو فوریتی در خصوص مباحث تحریم‌‌‌‌ها و فروش نفت خبر داد.

رویداد۲۴-سخنگوی کمیسیون انرژی از تهیه و تنظیم طرحی دو فوریتی در خصوص مباحث تحریم‌‌‌‌ها و فروش نفت خبر داد.اسدالله قره‌‌‌‌خانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، از تهیه و تنظیم طرحی دو فوریتی در خصوص مباحث تحریم‌‌‌‌ها و فروش نفت خبر داد و گفت:‌ در جلسه روز یکشنبه کمیسیون انرژی که با حضور نماینده بانک مرکزی،‌ صندوق توسعه ملی، مدیر شرکت ملی نفت،‌ مدیرعامل بورس و رییس مرکز پژوهش‌‌‌های مجلس برگزار شد، از حضار خواستیم تا نظرات و پیشنهادات خود را برای تکمیل این طرح تهیه و به کمیسیون تحویل دهند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه روز سه‌‌‌شنبه کمیسیون انرژی موضوع پیشنهادات سازمان برنامه و بودجه پیگیری خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت:‌ مطمئن نیستم که جلسه روز سه‌شنبه میهمانی از سوی سازمان برنامه و بودجه داشته باشد.  

این نماینده مجلس درخصوص برخی اخبار مبنی بر اعمال جریمه برای مصرف‌‌‌کنندگان بالای برق و صرفه‌‌‌جویی در سازما‌ن‌‌های دولتی و ادارات هم تصریح کرد:‌ این مباحث مطرح شده و قرار است در جلسه روز سه‌شنبه به طور مفصل روی آنها بحث و تبادل نظر صورت پذیرد. 

قره‌خانی در خصوص بسته اقتصادی ارائه شده به کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه بسته‌ای به این کمیسیون ارائه نکرده است اما برای مقابله با تحریم‌ها،‌ صادرات نفت و مسائل ارزی مواردی را بیان کردند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان