تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

افزایش نجومی قیمت سکه ادامه‌دار شد

سکه امامی امروز را با نرخ سه میلیون و ۵۴۰ تومان آغاز و در ساعاتی بعد به سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز ریزش کرد اما اکنون با ۱۱۰هزار تومان جهش قیمت نسبت به ابتدای روز و ۱۲۵هزار تومان نسبت به روز گذشته به سه میلیون و ۶۵۰هزار تومان رسید.
افزایش نجومی قیمت سکه ادامه‌دار شد

رویداد۲۴ سکه بهار آزادی نیز اکنون با قیمت سه میلیون و ۲۸۶ هزار تومان در بازار داد و ستد می شود که نسبت به دیروز ۸۵ هزار تومان گرانتر شده است.

نیم سکه با بهای یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان افزایش ۷۴ هزارتومانی نسبت به روز گذشته داشته است.

ارزش هر گرم طلای ۱۸ عیار اکنون ۲۸۳ هزار و ۳۹۰ تومان است که نسبت به دیروز حدود ۵ هزار تومان و نسبت به نرخ ابتدایی روز ۴ هزار تومان گران شده است.

در ساعات پایانی معاملات طلا و سکه چه گذشت؟

طی معاملات روز جاری قیمت سکه بیش از حد تصور گران شد به طوری که امامی در حال حاضر با ۲۱۵ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ بازگشایی و ۲۳۰ هزار تومان به نسبت روز گذشته، با قیمت سه میلیون و ۷۵۵ هزار تومان داد و ستد می شود.

قیمت سکه بهار آزادی اکنون در حالی به سه میلیون و ۲۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که نسبت به ابتدای روز ۸۵ هزار تومان و نسبت به روز گذشته ۹۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

بهای نیم سکه اکنون به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. نیم سکه نسبت به نرخ بازگشایی ۹۲ هزار تومان و نسبت به روز گذشته ۹۹ هزار تومان گران شد.

ربع سکه نیز اکنون با قیمت ۹۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار اکنون ۲۸۳ هزار و ۷۳۰ تومان قیمت گذاری شد که نسبت به ابتدای روز و روز گذشته حدود ۶ هزار تومان جهش قیمتی داشته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
می رسه به 50 میلیون تومن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان