تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
مناظره داغ تاج، آجرلو و عزیز محمدی در برنامه 90

عضو ستاد احمدی نژاد در سال 88 در انتخابات فدراسیون فوتبال چقدر شانس دارد؟

هرچه به روزهای انتخابات ریاست فدراسیون نزدیک تر می شویم با خبرهای غیرموثقی روبرو می شویم که به نوعی کفه ترازو را به نفع یکی از نامزدها سنگین تر می کند.

رویداد24- بخش پایانی برنامه شب گذشته نود اختصاص به مناظره نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال داشت. بی شک شنبه هفته آینده یکی از روزهای حساس فوتبال ایران است جایی که علی کفاشیان پس از سالها تکیه بر کرسی ریاست فدراسیون باید جای خود را به یکی از سه کاندیدا تایید صلاحیت شده دهد.

هرچه به روزهای انتخابات ریاست فدراسیون نزدیک تر می شویم با خبرهای غیرموثقی روبرو می شویم که به نوعی کفه ترازو را به نفع یکی از نامزدها سنگین تر می کند. در جایی گفته می شود نظر کفاشیان که نفوذ بالایی در انتخاب رییس آینده دارد معطوف به سردار آجرلو است و روزی می گویند کفاشیان علاقه مند به ریاست مهدی تاج، رییس فعلی سازمان لیگ و دوست نه چندان صمیمی اش است. برخی معتقدند سردار عزیزمحمدی که از نظم بالایی برخوردار است و روزگاری بازی های لیگ را برنامه ریزی می کرد و توانسته بود تا حدی در این راستا درآمدزایی کند بهترین شخص برای جانشینی مرد همیشه خندان فوتبال کشور است. در روزهای اخیر هم شنیده می شود که نظر دولت به مهدی تاج نزدیک تر است. شاید شنیدن این خبر برای بسیاری از کسانی که فوتبال را با سیاست دنبال می کنند کمی سخت باشد چون تاج در سال 88 به عنوان یکی از اعضای اصلی کمیته ورزش ستاد محمود احمدی نژاد مشغول بکار بود و از آنجایی که رییس دولت یازدهم با رییس جمهور گذشته اختلافات فکری زیادی دارد این خبر خیلی عادی بنظر نمی رسد.

مناظره شب گذشته این سه نامزد تا حد زیادی نوع تفکر این افراد را برای مردم و جامعه فوتبال روشن کرد. صحبت های فوق ایده آل آجورلو نشان از آن داشت که یا از فوتبال خیلی فاصله گرفته یا در حال فرافکنی است زیرا همه می دانند که داشتن استادیوم های استاندار، درآمدزایی باشگاه ها و یا صعود در جام جهانی یا کسب رتبه جهانی توسط تیم های پایه اتفاقات مهم و اساسی است اما باید از آجورلو پرسید با کدامین برنامه، امکانات و یا پول؟

صحبت های تاج و عزیزمحمدی در برنامه 90 کمی به واقعیت های فوتبال نزدیک تر بود اما نکته جالب در این مناظره حمایت همه جانبه این افراد از کارلوس کیروش بود زیرا آنها کاملا دریافته بودند که کیروش نزد مردم از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و حفظ وی کف مطالبات این روزهای جامعه است.

به تقدیر باید به انتظار نشست و دید که کدامیک از این سه نفر خواهند توانست سکان هدایت مدیریت فوتبال کشور را به دست گیرند؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان