تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

شصت وسومین شهرآورد نصف جهان به سود سپاهان به پایان رسید

تیم سپاهان توانست تیم ذوب آهن همشهری خود را در شصت سومین شهراورد نصف جهان با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
شصت وسومین شهرآورد نصف جهان به سود سپاهان به پایان رسید

رویداد۲۴ دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:15 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد.
در ابتدای این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان حملات گسترده ای را بر روی دروازه سپاهان انجام داد که بازیکنان این تیم نتواستند از موقعیت های خود استفاده کنند.
در دقیقه 15 ضربه ساسان انصاری بازیکن سپاهان با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد تا سپاهان یک موقعیت خوب گلزنی را از دست بدهد.
در دقیقه 25 مهرداد محمدی بر روی سانتر مهدی کیانی با ضربه پا دروازه ذوب آهن را باز کرد.
دو دقیقه بعد عزت الله پورقاز بر روی سانتر زیبای سید محمد کریمی با ضربه سر دروازه ذوب آهن را باز کرد تا سپاهان با دو گل از همشهری خود پیش بیفتند.
تیم ذوب اهن بعد از دریافت دو گل حملات خود را بر روی دروازه سپاهان ادامه داد ولی نتوانست از موقعیت های خود درست استفاده کند تا نیمه اول با پیروزی سپاهان به پایان برسد.
در نیمه دوم ذوب آهن بر حملات خود بر روی دروازه سپاهان افزود و در دقیقه 63 شوت محکم محمد رضا حسینی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 64 محمد زیبرنیک نفس بازیکن ذوب آهن با خطا بر روی بازیکن سپاهان با کارت قرمز دریافت که اعتراض بازیکنان و کادر فنی ذوب اهن را در پی داشت.
تیم ذوب آهن سرانجام پس از حملات متعدد توسط محمد رضا حسینی در دقیقه 71 موفق به گلزنی شد و اختاف خود را با سپاهان به یک گل رساند.
حملات ذوب اهن ادامه یافت و دقیقه 80 بازیکنان ذوب اهن چند موقعیت خطرناک و حساس بر روی دروازه سپاهان ایجاد کردند که در گلزنی موفق نبودند.
در ادامه ذوب آهن بر حملات خود افزود و موقعیت های فراوانی را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد که نتیجه بخش نبود .
وحید کاظمی با کمک های حسن یوسفی و قهرمان نجفی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.
برای تیم ذوب آهن در این دیدار رشید مظاهری، محمد نژا دمهدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان(تعویض دقیقه 59 با محمد رضا عباسی)، میلاد فخرالدینی، محمدزبیر نیک نفس، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی فر(تعویض دقیقه 78 ابوذرصفر زاده) ، محسن مسلمان، ماریون سیلوا و ادی هرناندز به سرمربی گیری امید نمازی بازی کردند.
در تیم سپاهان نیز با هدایت امیرقلعه نویی، پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، سید محمد کریمی(تعویض دقیقه 74 محمد سرلک)، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، ساسان انصاری(تعویض 86 خالد شفیعی) و کیروش استنلی به میدان رفتند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان