تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۷

ترافیک سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای منتهی به استان‌ تهران، خراسان رضوی، سمنان، همدان و اردبیل خبر داد.
رویداد۲۴سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور منتهی به ساعت۱۸ روز جمعه گفت: در حال حاضر مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس(محدوده های مرزن آباد، پل دزدبن و پل زنگوله)، مسیر شمال به جنوب محور هراز(محدوده های چلاو و لاریجان)، مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه، محور رشت – قزوین(محدوده منجیل) ترافیک سنگین و پرحجم گزارش شده است.
وی افزود: در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین(محدوده مهرویلا تا پل فردیس)، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج(محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره)، باند جنوبی آزادراه قزوین به رشت نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.
سرهنگ رحمانی با اشاره به استان های شرقی و غربی کشور نیز گفت: در استان خراسان رضوی(محور مشهد به فریمان)، استان سمنان(محورهای دامغان-سمنان و سمنان-گرمسار)، استان اردبیل(محور اردبیل به آستارا) و استان همدان(محورهای کرمانشاه –همدان و همدان-تهران) نیز ترافیک سنگین و پرحجم را شاهد هستیم.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه گفت: ضمن اینکه در استان خراسان جنوبی(محورهای نهبندان-زابل و نهبندان-زاهدان) شاهد پدیده گرد و خاک هستیم که ضروری است رانندگان مسائل ایمنی را رعایت کنند.
وی در خاتمه گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان