تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خبر داد؛

امکان انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی دانشگاه آزاد اسلامی/ ویرایش اطلاعات فعال شده است

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امکان انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی دانشگاه آزاد اسلامی از شب گذشته فراهم شده است.
امکان انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی دانشگاه آزاد اسلامی/ ویرایش اطلاعات فعال شده است
رویداد۲۴امیررضا شاهانی اظهار کرد: امکان انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی برای همه داوطلبان کنکور ۹۷ در دانشگاه آزاد اسلامی از شب گذشته فعال شد.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون در همه گروه‌های پنج‌گانه انتخاب رشته کنند و دیگر محدودیتی فقط برای گروه‌های آزمایشی تخصصی وجود ندارد. مثلاً داوطلبی که گروه تجربی است می‌تواند در چهار گروه آزمایشی دیگر (علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه) انتخاب رشته کند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به اینکه برخی از داوطلبان کد رهگیری را به صورت پیامک دریافت نکرده‌اند، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، مشخص شد که تعدادی از داوطلبان سیستم دریافت پیامک انبوه را در تلفن همراه خود مسدود کرده‌اند، به این داوطلبان پیامک ارسال نشده است.

شاهانی ادامه داد: داوطلبانی که به هر دلیل کد رهگیری خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق لینک سامانه بازیابی کلمه عبور در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، کد رهگیری خود را دریافت و انتخاب رشته کنند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه داوطلبانی که گروه آزمایشی مورد علاقه خود را در سامانه ثبت‌نام اشتباه وارد کرده‌اند، آیا امکان ویرایش دارند، تأکید کرد: از شب گذشته دو امکان برای داوطلبان فراهم شده است، اول اینکه داوطلبان می‌توانند در همه گروه‌های آزمایشی در صورت علاقه‌مندی انتخاب رشته کنند. همچنین امکان ویرایش گروه‌های آزمایشی نیز فراهم شده است و داوطلبانی که به اشتباه کارت اعتباری گروهی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از طریق ویرایش، گروه خود را تغییر دهند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی یادآوری کرد: شماره ۴۷۴۳-۰۲۱ آماده پاسخگویی به داوطلبان است.

شاهانی گفت: امکان انتخاب رشته در رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد تا ششم شهریور و رشته‌های بدون آزمون تا ۲۰ شهریور ادامه دارد. تاکنون ۷۰ هزار نفر رشته‌های بدون آزمون و بیش از ۲۰۰ هزار نفر رشته‌های باآزمون را انتخاب کرده‌اند.
منبع: آنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان