تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

سرمربی تیم ملی بسکتبال: بازیکنان هماهنگ نبودند

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از پیروزی شاگردانش مقابل سوریه، گفت: مدت زیادی از مسابقات دور بودیم و به همین دلیل بازیکنان امروز هماهنگ نبودند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال: بازیکنان هماهنگ نبودند
رویداد۲۴ تیم ملی بسکتبال ایران، امروز (شنبه) با برتری مقابل سوریه، کارزار خود را در هجدهمین دوره بازی های آسیایی با پیروزی آغاز کرد.
«مهران شاهین طبع» سرمربی تیم ایران پس از این پیروزی، گفت: سوریه عملکرد بسیار خوبی داشت و در دفاع منسجم و در حملات نیز آمار خوبی برجای گذاشت.
وی اظهار داشت: بازیکنان ما امروز ناهماهنگ بودند که در دیدارهای بعدی این شرایط را تغییر خواهیم داد. برای بازی آینده باید روی امور دفاعی و پرتاب ها تلاش بیشتری داشته باشیم.
سرمربی تیم ایران تصریح کرد: البته مدت زیادی از مسابقات دور بودیم و این مساله طبیعی است و به طور حتم در دیدارهای آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.
همچنین «صمد نیکخواه‌بهرامی» کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران نیز، گفت: یک هفته ‌از حضورمان در جاکارتا می گذرد، اما متاسفانه اجازه تمرین در سالن اصلی را نداشتیم و باید مسافت زیادی را برای تمرین طی می کردیم.
وی با ابراز شادمانی از پیروزی در این دیدار، عنوان کرد: خوشبختانه مصدومی نداریم و هرچه مسابقات پیش برود، شرایط مان بهبود می یابد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان