تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
تیم کامپوند زنان ایران هم به مدال نرسید؛

پایان کار کمانداران ایران؛ عروسی، ناهار و فقط یک برنز!

در ادامه رقابت‌های تیروکمان بازی‌های آسیایی جاکارتا، تیم کامپوند زنان در مرحله رده‌بندی به مصاف تیم چین تایپه رفت و با شکست برابر این تیم از کسب مدال برنز بازماند.
پایان کار کمانداران ایران؛ عروسی، ناهار و فقط یک برنز!
رویداد۲۴در روز پایانی رقابت‌های تیروکمان بازی‌های آسیایی جاکارتا تیم کامپوند زنان ایران به مصاف چین تایپه رفت و با شکست برابر این تیم از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی بازماند. تیم کامپوند زنان ایران در آخرین بازی خود در مرحله رده‌بندی به مصاف تیم چین تایپه رفت و با نتیجه ۲۲۱ بر ۲۲۵ رقابت را واگذار کرد.

تیم ملی تیروکمان در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ۱۳ کماندار متشکل از صادق اشرفی، میلاد وزیری، عرفان ارژنگی‌پور، امین پیرعلی و زهرا نعمتی در ریکرو و اسماعیل عبادی، نیما محبوبی، امیر کاظم‌پور، مجید قیدی، پریسا براتچی، راحله فارسی، مینو عابدی و فرشته قربانی در کامپوند زنان و مردان حضور پیدا کرد که تنها یک مدال برنز حاصل کار این ۱۳ کماندار بود.

روز گذشته تیم میکس کامپوند با ترکیب نیما محبوبی و فرشته قربانی به مصاف سنگاپور رفت و با شکست این تیم به تنها مدال برنز تیروکمان در بازی‌های آسیایی دست یافت.
 
پایان کار کمانداران ایران؛ عروسی، ناهار و فقط یک برنز!

تیم ملی تیروکمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون موفق به کسب یک مدال طلا توسط اسماعیل عبادی و مدال برنز توسط تیم کامپوند مردان شده بود، اما در این دوره ایران تنها به یک مدال برنز رسید که البته کاروان تیروکمان ایران حاشیه‌های مختلفی نیز داشت.

حذف ناباورانه زهرا نعمتی و حاضر نشدن در محل مسابقه و اعلام ازدواج دو کماندار، حاشیه‌های فدراسیون تیروکمان در این رقابت‌ها بود.

در حالی که زهرا نعمتی به مرحله یک هشتم ریکرو راه پیدا کرده بود از مسابقه جا ماند. به گفته نایب رئیس فدراسیون، مسوولان به نعمتی گفتند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود. نعمتی هم با همین تصور برای صرف ناهار محل تیراندازی را ترک کرده که بلافاصله میلاد وزیری با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند. سپس نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند، اما کار از کار گذشته بود و نبود نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد و او در کمال شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد تا یک آبروریزی مدیریتی که حتی بازتاب‌های بین‌المللی هم داشت، رخ دهد.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران هم اعلام کرد که مقصران این اتفاق را شناسایی کرده و گزارش خود را در اختیار مسئولان ورزش گذاشته است.
 
پایان کار کمانداران ایران؛ عروسی، ناهار و فقط یک برنز!

همچنین در حاشیه مسابقات پریسا براتچی و مجید قیدی خبر ازدواج خود را اعلام کردند که با تبریک حاضران در محل مسابقه و همچنین کادوی شعبانی بهار رئیس فدراسیون همراه بود، اما این موضوع هم زمانی حاشیه ساز شد که مشخص شد گویا این دو نفر حدود یک سال قبل ازدواج کرده‌اند و همه نیز از مدت‌ها قبل در جریان آن بوده‌اند.

با این حال فدراسیون تیروکمان به جز یک مدال برنز، تنها حاشیه برای کاروان ایران داشت.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان