تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

پاسخ مدیرکل سابق بیمه ایران در استان گلستان به گزارش رویداد٢٤

مدیرکل سابق بیمه ایران در استان گلستان به گزارش رویداد٢٤ پاسخ داد.

پاسخ مدیرکل سابق بیمه ایران در استان گلستان به گزارش رویداد٢٤

رویداد۲۴ پاسخ مدیرکل سابق بیمه ایران در استان گلستان به رویداد٢٤ به شرح زیر است:

باسلام
پیرو درج گزارشی در سایت رویداد٢٤ و باتوجه به قوانین و مقررات، درج برخی مطالب قبل از رأی مراجع ذیصلاح خلاف قانون بوده و حقوق ذینفع محفوظ است.

بخش اول: نظر به مطالب درج شده مورخ ٩٦/١٠/٢٣ در آن سایت، مدیریت آن رسانه موظف است برابر قانون عینا جوابیه اینجانب را به منظور شفاف سازی و همچنین افشاء ماجرای پشت پرده تخلف صورت گرفته را درج نماید تا مشخص شود مدیر وقت بازرسی بیمه ایران به چه علت با پنهان سازی مدارک و با ایجاد فضاسازی و از جلوگیری بررسی همه جانبه درون سازمانی و با تهیه گزارشی کذب و بدون مستند و با جانبداری از نماینده متخلف موضوع را به خارج از سازمان کشانده و با ایجاد انحراف در روند بررسی تخلف صورت گرفته و موجبات تضییع حقوق اولیه رئیس شعبه و همچنین تبعات منفی را برای شرکت فراهم نموده است.

١- مطابق قوانین و مقررات، صدور حکم بازنشستگی یکبار صورت می‌پذیرد و آن نیز مستلزم فرآیند‌های محاسباتی و مالی از سوی مدیریت‌های مرتبط و انعکاس آن به صندوق بازنشستگی می‌باشد؛ و چنانچه فرآیند فوق یکبار عملیاتی گرددعملآ به کارگیری مجدد فرد بعنوان کارمند رسمی دولت امکان پذیر نمی‌باشد.

از اینرو ذکر بازنشستگی ٣باره اینجانب کذب محض می‌باشد و در موارد قبلی صرفآ انشاء ابلاغ بوده که به منزله حکم بازنشستگی نمی‌باشد؛ و هر یک از مدیران عامل وقت می‌توانند به صلاح دید انشاء ابلاغ هر یک از کارکنان را کم لم یکن نمایند.

٢- با توجه به حکم بازنشستگی برای هر یک از کارمندان دولت صرفآ یکبار پاداش پایان خدمت صادر می‌گردد و دریافت پاداش خدمت در سنوات قبل کذب محض می‌باشد.

٣- در محاسبات پاداش خدمت از سوی امور مالی شرکت؛ اشتباه سهوی صورت پذیرفته که مبلغ اضافی مطابق مدارک و مستندات موجود ظرف مدت چند روز به حساب شرکت واریز گردیده است واداره کل تمرکز حساب‌ها کاملآ در جریان واریز آن می‌باشد، لذا مطالب اضافی عنوان شده کذب محض‌ می‌باشد.

٤- هر یک از واحد‌های بیمه ایران بویژه واحد اجرایی در استان‌ها بواسطه حجم عملیات بیمه گری مورد سؤال دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان محترم بازرسی کل کشور قرار می‌گیرند که طبعا مدیران محترم استان‌ها با توجه به قوانین و مقررات موجود و همچنین مقررات و بخشنامه‌های درون سازمانی که حدود اختیارات مدیران را تعیین نموده جوابیه را به آن سازمان ارائه می‌نمایند که می‌تواند مورد پذیرش و یا عدم پذیرش آن سازمان قرار گیرد.

از اینرو هیات تخلفات اداری با توجه به محتویات گزارش بازرسی کل کشور استان گلستان رأی قطعی را صادر و برای طرفین ابلاغ نموده است.

بر همین اساس ذکر اختلاس در پرونده استان گلستان کذب محض می‌باشد.

۵-تهیه گزارش مجدد بازرسی بیمه ایران از استان گلستان غیر واقع بوده که به منظور عدم سوء استفاده برخی عوامل در بیمه ایران مدارک و مستندات مربوطه صرفا به مراجع ذیصلاح ارائه گردیده است تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

٦- با توجه به اینکه خروج از کشور مستلزم مجوز‌های لازم از مراجع ذیصلاح می‌باشد قطعآ‌ می‌بایست برای هر یک از اعضاء خانواده مهر خروج از کشور در پاسپورت‌های آنان درج گردد؛ لذا ذکر خروج از کشور برای خانواده اینجانب در آن مقطع کذب محض می‌باشد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ش
|
United States of America
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
این آقا در حال حاضر با چندین میلیارد وثیقه از زندان آزاده ، شما یک سر به دادسرای پولی بانکی بزنید متوجه تعدد پرونده هایش در آنجا خواهید شد
مردم را انقدر ساده لوح فرض نکنید !
خ
|
Netherlands
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
فکر کنم ایشان پس دسترسی به مدارک می خواد افشا گری کنه چون در بیمه ایران خیلی خبرها هست بویژه جریان اخیر کهپای ۳نفر مدیر شاغل امده وسط
مسعود آورد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
سلام دوستان عزیز هرگز در بیمه ایران خودرو خود را بیمه نکنید.
به استحضار شما عزیزان میرسانم یک دستگاه کامیون آینه سمت راست خودرو اینجانب را تخریب و پس از مراجعه به بیمه ایران و ارائه فاکتور نمایندگی به مبلغ 2700000 تومان متاسفانه بیمه فقط 1300000 تومان تعهد و پرداخت نمود و مابقی خسارتم باید راننده کامیون پرداخت کند.
چون بیمه ایران دولتی است با مشتریانش هر رفتاری میکند.
لطفا انتشار حداکثری به تمام دوستان و گروهها
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
1
این فکر میکنه با دسته کورها طرفه.مردحسابی چرا سفسطه میکنی.از اولش هم معلوم بود ریگ تو کفشته.همون داستانه کبکه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
بیمه ایران بیمه شاهنشاهی است بروتهران شعبه هاش ببینچقدر سریع کار را ره میاندازن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
0
0
این آقا خودش رو زده به کوچه علی چپ, سرش رو کرده زیر برف.
مرد حسابی پول هایی که بلند کردی پس بده مزخرف چرا میگی , نزار من افشا کنم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان