تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

رقابت ١٤٧ اثر در نخستین جشنواره مد و رسانه

دبیراجرایی جشنواره مد و رسانه از حضور ٤٣ شرکت کننده و رقابت ١٤٧ اثر در دو حوزه مکتوب و الکترونیک و دیداری و شنیداری خبر داد.
رقابت ١٤٧ اثر در نخستین جشنواره مد و رسانه
رویداد۲۴ سید مهدی جعفری دبیراجرایی جشنواره مد و رسانه از حضور ٤٣شرکت کننده و رقابت ١٤٧ اثر در دو حوزه مکتوب و الکترونیک و دیداری و شنیداری خبر داد و گفت: اگرچه آثار رسیده بیان‌گر وضعیت رسانه در حوزه مد نیست و اقبال خوبی را از همکاران رسانه‌ای در دور اول شاهد نبودیم و البته این موضوع در سال اول طبیعی و قابل پیش بینی بود.

مدیر روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور افزود: جشنواره برحسب اعلام فراخوان و انتخاب تیم داوری فعالیت خود را به سرانجام رساند و آخرین مرحله داوری توسط ٦ داور به اتمام رسیده و برگزیدگان جشنواره طی مراسمی معرفی و تقدیر خواهند شد و اسامی داوران نیز اعلام می‌شود.

جعفری ادامه داد: طراحی این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق فعالان رسانه‌ای شکل گرفته و شک نداریم در دوره بعدی مورد حمایت بیشتری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تولد این جشنواره در حقیقت با نگاه عمیق به فعالیت رسانه‌ای در حوزه مد و لباس و بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای در حوزه مد و لباس و معرفی برترین‌ها از لحاظ تکنیکی رسانه‌ای بوده است.

جعفری اضافه کرد: مراسم پایانی جشنواره مد و رسانه بزودی برای اعلام نتایج و معرفی برگزید‌ها برگزار خواهد شد.
منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان