تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو به تجارت‌نیوز خبر داد:

بازگشایی ثبت سفارش خودرو روی میز رئیس‌جمهور

پس از اعلام موافقت رئیس‌جمهور با آزادسازی خودرو‌های دپوشده در گمرک، این بار اعلام شد وزیر صنعت، معدن و تجارت طرحی را به رئیس‌جمهور در راستای بازگشایی سامانه ثبت سفارش خودرو ارایه داده است.
بازگشایی ثبت سفارش خودرو روی میز رئیس‌جمهور
رویداد۲۴ پس از اعلام موافقت رئیس‌جمهور با آزادسازی خودرو‌های دپوشده در گمرک، این بار اعلام شد وزیر صنعت، معدن و تجارت طرحی را به رئیس‌جمهور در راستای بازگشایی سامانه ثبت سفارش خودرو ارایه داده است.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت طرحی را به رئیس‌جمهور در راستای بازگشایی سامانه ثبت سفارش خودرو ارایه داده است، اما هنوز از جزئیات آن خبری در دسترس نیست.

مهدی دادفر درباره آینده قیمت خودرو‌های وارداتی نیز اظهار کرد: قیمت خودرو‌های خارجی به نرخ ارز بستگی دارد. ممکن است با کاهش نرخ ارز قیمت این خودرو‌ها ارزان شود، اما چنانچه در ماه‌های آتی نرخ ارز روند صعودی را بپیماید در آینده شاهد افزایش نرخ خودرو‌های وارداتی خواهیم بود.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو افزود: برای کاهش قیمت خودرو‌های وارداتی باید دولتمردان نیز پیش شرط دیگری را مبنی بر اینکه به نیاز متقاضیان به طور مستمر و مداوم پاسخگو باشند رعایت کنند؛ چنانچه این پیش شرط مورد توجه قرار نگیرد آزادسازی ۲۰ هزار خودروی وارداتی نمی‌تواند در تعدیل قیمت خودرو‌های خارجی اثرگذار باشد.
 
منبع: تجارت نیوز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان