تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷

مدافع تیم ملی فوتبال: تمام تلاشمان برای قهرمانی در آسیاست

بازیکن ملی‌پوش استقلال معتقد است تیم ملی با برنامه‌ریزی مناسب و رفع کمبودهای تیم ملی می‌تواند قهرمان آسیا شود.
مدافع تیم ملی فوتبال: تمام تلاشمان برای قهرمانی در آسیاست
 


رویداد۲۴ آرمین سهرابیان بعد از بازی‌های درخشان در ترکیب استقلال توانست نظر کارلوس کی‌روش را برای حضور در تیم ملی ایران جلب کند. او در دیدار دوستانه تیم ملی مقابل ازبکستان نیز برای دقایقی به میدان رفت تا نخستین بازی ملی خود را پشت سر بگذارد. کارلوس کی‌روش این بازیکن جوان را جزو بازیکنان با استعداد قلمداد کرده که به دلیل چپ پا بودن و توانایی بازی در مرکز خط دفاعی آینده خوبی خواهد داشت.
آرمین سهرابیان در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز خوشحالی از دعوت شدنش به تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه با نظر مثبت کی‌روش به تیم ملی دعوت شدم و تلاش می‌کنم برای تیم ملی مثمر ثمر باشم و به آن کمک کنم.
مدافع ملی‌پوش استقلال در مورد دیدار ایران برابر ازبکستان و پیروزی در این دیدار گفت: در ازبکستان اردوی خوبی داشتیم که با نتیجه خوبی همراه بود. ازبکستان از تیم‌های خوب آسیاست که همیشه در مقابل ایران محکم بازی می‌کند و در حال حاضر هم مربی بسیار خوبی دارد اما ما توانستیم با یک بازی خوب این تیم را شکست دهیم.
او با بیان این که همه بازی‌های تیم ملی در امارات سخت است، افزود: مهم است که با تمام توانمان و با ۱۰۰ درصد آمادگی به امارات برویم. امیدوارم کمبودها از بین برود و با یک برنامه ریزی مناسب به این مسابقات اعزام شویم. در حال حاضر همه تیم‌های آسیا در حال تدارک مناسب برای نشان دادن عملکردی خوب هستند و نسبت به دوران گذشته همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند.
سهرابیان قهرمانی تیم ملی در آسیا را دور از دسترس ندانست و گفت: قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست. ما در جام جهانی نتایج خوبی گرفتیم و انتظارات بالا رفته و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم بتوانیم نتیجه شایسته‌ای بگیریم چون ما در جام جهانی در مقابل اسپانیا و پرتغال نتایج خوبی گرفتیم و قطعا تمام تلاشمان را در جام ملت‌های امارات برای قهرمانی به کار می‌بندیم.
مدافع تیم ملی ایران در پایان افزود: مردم ایران همیشه از تیم ملی حمایت کردند و ان‌شاءالله با حضورشان در امارات و در ورزشگاه‌های میزبان مسابقات و انرژی مثبتشان بتوانیم با تمام توان بازی کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فوتبال ، آسیا ، ایران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان