تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷
یک نماینده مجلس :

ضرورت تسریع در معرفی وزرای کار و اقتصاد

یک نماینده مجلس گفت: مجلس کمک می‌کند تا با اتحاد و همدلی بار مضاعفی را که روی اقشار آسیب پذیر است، کم و قابل تحمل کند.
 رویداد۲۴ غلامرضا شرفی درباره تاخیر در معرفی دو وزیر کابینه دولت و تغییراتی که باید در سطح معاونت‌های برخی وزارتخانه‌ها اعمال شود، اظهار داشت: اکنون دولت بیکار ننشسته است. از ابتدای متظاهر شدن این بحران که بخشی متاسفانه بر اثر عدم پیشگیری و پیش بینی بوده است، اوضاع بغرنج و غیر قابل کنترل شد. اما در حال حاضر دولت و مجلس ورود موثری دارند و شرایط رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه به مردم قول می‌دهیم شرایط بهتر و متفاوت باشد، افزود: دولت باید در معرفی دو وزیر تعجیل کند و سایر وزرایی هم که باید پاسخگوی مجلس باشند حضورشان ادامه داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد: در این قضایا امیال و تمایلات سیاسی مطرح نیست، دولت در این مسائل خوب ظاهر شده و مجلس هم جدا از فراکسیون و جناح سیاسی و بدون در نظر گرفتن خواسته‌های حزبی عمل کرده و از این پس هم کمک می‌کند تا با اتحاد و همدلی بار مضاعفی را که روی اقشار آسیب پذیر است، کم و قابل تحمل کند.

وی با یادآوری این نکته که معرفی وزرای کابینه باید سریع‌تر انجام شود، گفت: مجلس از دولت همین را می‌خواهد، بر اساس اصل تفکیک قوا که اصل بالنده قانون اساسی است قوا باید در مقابل هم پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند و مجلس هم بدون کمترین اهمال کاری روند قانونی صیانت از حقوق مردم ایران را در دستور کار دارد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان