تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷

بهترین فرصت برای سفر به استانبول

استابول شهری ست پر از مکان‌های دیدنی ، رستوران‌های خیابانی و پارک هایی با مناظر عالی که در فصل بهار و تابستان توریست های زیادی را به خود جذب می کنند.

بهترین فرصت برای سفر به استانبول

رویداد۲۴ پاییز استانبول قشنگی های خودش رو داره میخوایم اینجا درمورد ویژگی های مهم تر تور استانبول پاییز صحبت کنیم . مورد منفی این تور ، بارندگی هستش و سرد شدن هوا تو آذرماه ، اگه با این دوتا کنار میاین ، از خوبیهای این تور براتون میگیم و اینکه اگه تو پاییز به استانبول سفر کنین چه چیزهایی به نفع شما تموم میشه.

خیلی از آدما سفر و تفریح در مکانهای شلوغ رو ترجیح میدن و الان فصل پاییز شروع شده و بازار تور های پاییز هم گرم بوده، تورهایی مثل تور کیش در  داخل کشور و یا تور دبی در بیرون از کشور برای این جور آدم ها خیلی میتونه مناسب باشه اما برای افرادی که سفر و تفریح در جاهای خلوت و همچنین استفاده از تخفیف های مناسب ترجیح میدن tourgasht.com شهر استانبول معرفی میکنه شاید شمام بین آدم های اطرافتون، افرادی رو بشناسین که سفر تو فصلهای شلوغ مثل بهار و تابستون رو دوست ندارن و ترجیح میدن سفرهاشون رو تو فصل های خلوت سال برن که اینم یه سلیقه اس و نمیشه بهش ایراد گرفت اما الان بحثمون در مورد تور استانبول پاییز می باشد. حتما میدونین تعداد گردشگرهای ترکیه تو پاییز و زمستون پایین میاد و دلیل اصلیش بارندگی های پراکنده است. اما اگه اهل سفر باشین و البته از اون دسته افراد باشین که فصل خلوت رو بیشتر دوست دارین، مطمئنا پاییز استانبول رو از دست نمیدین و سفر به استانبول در فصل پاییز میشه یکی از تاپ ترین سفرهای عمرتون

پاییز استانبول قشنگی های خودش رو داره میخوایم اینجا درمورد ویژگی های مهم تر تور استانبول پاییز صحبت کنیم . مورد منفی این تور ، بارندگی هستش و سرد شدن هوا تو آذرماه ، اگه با این دوتا کنار میاین ، از خوبیهای این تور براتون میگیم و اینکه اگه تو پاییز به استانبول سفر کنین چه چیزهایی به نفع شما تموم میشه.

قیمت مناسب و تورهای لحظه آخری

تو این فصل با توجه به کاهش سفرها به استانبول و کم شدن گردشگر خود به خود قیمت تورها و پرواز ها و همچنین قیمت هتل کم میشه که این دلایل باعث ارزونی تور میشه اما بازهم با توجه به رکود بازار تور های لحظه آخری با قیمت پایین تر از حد معمول هم میشه پیدا کرد که شما میتونین با مراجه به وبسایت تورگشت تورهای لحظه آخری رو ببینید و به قول معروف با یک تیر دونشان رو بزنید و با بهترین قیمت تور خودتون رزرو کنید.

خلوت بودن شهر و همچنین هتل محل اقامت شما

همونطور که گفتیم تو این فصل به دلیل تغییرات آب و هوایی تعداد مسافرا کم میشه خب پس در نتیجه هتل ها هم خیلی از اتاقاشون خالی و خلوت که این باعث میشه خدمات بهتر بهتون ارائه شن و احترام بیشتری بهتون گذاشته بشه پس از این بابت خیالتون راحت باشه و از اونطرف خود شهر هم خلوت هست شما میتونی بدون اینکه تو سفی برای مشاهده مکان های دیدنی باشین ازشون لذت ببرین که چی بهتر از این.

گشت و گذار در شهر

همونطور که میدونیم استابول شهری پر از مکان های دیدنی و رستوران های خیابانی و همچنین پاراک های زیادی رو نیز تو خوش داره که تو فصلی مثل بهار و تابستون بیش از حد شلوغ میشن اما تو پاییز همچین چیزی نیست.این فرصت بسیار مناسب برای خانواده هایی که از هیاهو و شلوغ فرار کردن و دنبال یه جای ساکت و خلوت تو شهری مثل استانبول هستن که ما به شما که این شرایط میخوایین فصل پاییز رو معرفی میکنیم شما میتونین به راحتی از رستوان لذت ببرین و همچنین بعدش تو یه فصل بسیار زیبا و دلنشین پارک ها با اون رنگ بندی درختان قدم بزنید و از آرامش اون محیط لذت ببرین. پس تا فرصت از دست ندادین بجنبین به  tourgasht.comبیایین و تور خودتون به راحتی خریداری کنین.

بهترین فرصت برای سفر به استانبول

شرکت در جشنواره های استانبول

یکی از مهم ترین دلایلی که ماها تو فصل بهار و تابستون انتخاب اولمون برای سفر تور استانبول هست وجود جشنوارهای مختلف به خصوص جشنوارهای موسیقی تو این شهر.درسته قبول داریم که تو پاییز جشنوارهای موسیقی نسبت به فصل تابستون کمتر هست اما شما میتونید با یک برنامه ریزی دقیق علاوه برلذت بردن از مکان های دیدنی و گردشگری بخش موسیقی رو هم به برنامه سفرتون اضافه کنید و مطمئن باشید که این جشنواره ها تو فصل پاییز هم هستن که فقط نیاز به یه زمانبندی مناسب از جانب شما داره.

خرید های پاییز در استانبول

بهترین فرصت برای سفر به استانبول

اما مهمترین بخش تو هر سفر بحث خرید هستش که فکر ما رو قبل از سفر، داخل سفر و حتی بعد از سفرمون به خودش مشغول میکنه همه ما دوست داریم برای اینکه خاطره از سفرمون در گوشه از خونمون داشته باشیم و یه سوغاتی یا یک هنر دستی اون شهر میتونه این کار انجام بده اما برای شهرهای توریست پذیری مثل استانبول قیمت ها تو هر فصل بر اساس تعداد بازدید مسافرا تغییر میکنه و مطمئنا تو فصلایی مثل بهار و تابستون قیمتا بالاست و تخفیف گرفتن هم سخته اما در فصل پاییز بازار کمی کساد میشه و درنتیجه فرصته خوبیه که ما از تخفیفها استفاده کنیم و چه هنرهای زیبایی و چه وسایل شخصی خودمون به قیمت بسیار مناسب تهیه کنیم که این حس خیلی خوبی به ما تلقین میکنه که حتی فکر کردن بهشم مارو خوشحال میکنه.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان