تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷
با هدف همکاری و حمایت از تجار و بازرگانان؛

سرمایه کسب و کارتان را از بانک ملی ایران بگیرید!

بانک ملی ایران باهدف تعاون، همکاری و حمایت از تجار و بازرگانان جهت خرید و فروش کالا و رونق تجارت داخلی، تسهیلات مضاربه به بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی پرداخت می‌کند.
سرمایه کسب و کارتان را از بانک ملی ایران بگیرید!
رویداد۲۴ تامین نقدینگی و سرمایه مورد نیاز گاهی برای یک بنگاه اقتصادی تبدیل به چالش و حتی در برهه‌ای معضل بزرگ می‌شود.

بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش‌های اقتصادی و همسویی با اهداف کلان دولت جهت حمایت از بازار اشتغال آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات در قالب مضاربه، نقدینگی مورد نیاز بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی را تامین کند.

در چارچوب تسهیلات مضاربه، سرمایه مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی برای انجام فعالیت‌های تجاری و بازرگانی از سوی بانک تامین و بدین ترتیب بانک نیز از سود حاصله فعالیت‌های مذکور مطابق سهم پیش بینی شده در قرارداد منتفع می‌شود.

پرداخت تسهیلات در قالب عقد مضاربه، فرصت مناسبی را برای توسعه فعالیت‌های بخش بازرگانی فراهم می‌کند تا از تسهیلات موصوف به منظور خرید و فروش کالا در داخل کشور (بازرگانی داخلی) و خرید و صدور کالا به خارج از کشور (صادرات) بهره‌مند شوند.

مدت قرارداد مضاربه متناسب با دوره گردش عملیات (فعالیت تجاری) بنگاه و حداکثر شش ماه بوده که منوط به رعایت ضوابط و مقررات قابل تجدید است.

بانک ملی ایران در پنج ماه نخست امسال تعداد ۳۷ هزار و ۸۶ فقره تسهیلات در قالب مضاربه به ارزش ۲۵ هزار و ۸۹۴ میلیارد ریال پرداخت کرده تا سهمی در تامین نقدینگی مورد نیاز بنگاه‌ها و رونق بازار کسب و کار داشته باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان