تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷
دری نجف آبادی خبر داد؛

پیشنهاد رشوه به امام جمعه اراک

آیت‌الله دری نجف‌آبادی از تلاش جریانی برای خصوصی‌سازی پالایشگاه شازند خبر داد و گفت: جریانی برای غارت بیت‌المال به‌دنبال زیان‌ده نشان‌دادن پالایشگاه شازند است.

پیشنهاد رشوه به امام جمعه اراک برای سکوت درباره پالایشگاه شازند

 آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به موضوع واگذاری پالایشگاه شازند اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم امروز کشور مراقبت از بیت المال است که در این راستا در هفته‌های اخیر پیگیر موضوع خصوصی‌سازی پالایشگاه شازند بوده و هستیم و اجازه نمی‌دهیم این پالایشگاه و اموال آن غارت شود.

وی افزود: برخی با پرونده و آمارسازی قصد دارند بگویند این پالایشگاه زیان‌ده است، چطور ممکن است چنین مجتمع بزرگی زیان‌ده باشد که روزانه ۱۷.۵ میلیون لیتر بنزین سوپر و ۳ میلیون لیتر بنزین هواپیما تولید می‌کند، مگر از این روند پیگیری خصوصی‌سازی و آمارسازی دروغین خیانتی بزرگتر هم سراغ داریم؟

امام جمعه اراک بیان کرد: موضوع را پیگیری کردیم، گزارشات را به رهبر معظم انقلاب منعکس کردیم، معظم‌له هفته اخیر تدبیر و دستور ویژه‌ای صادر کردند، بنده هم با سابقه بسیار در حوزه اقتصاد در مجلس، در مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری اصول و قواعد دقیق اقتصاد را علمی و کارشناسانه می‌شناسم و نمی‌گذارم کسی سر مردم و ما کلاه بگذارد و منابع را غارت کند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: اتفاقاً کسی به‌عنوان کارشناس تماس گرفت که بیاید ما را ببیند و در این باره لابد توجیه کند یا با هدیه‌ای سکه‌ای ما را مجبور به سکوت کند درحالی که به‌عنوان نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی قدمی از منافع کشور عقب‌نشینی نمی‌کنم و اجازه نمی‌دهم غارتگران برای غارت بیت المال اقدامی کنند و تا زنده هستم در مقابل این دغل‌بازی سودجویان می‌ایستم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان