تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

لحظه گره‌خوردن چتر دو چترباز در آسمان! +فیلم

گره خوردن چتر دو چترباز به یکدیگر صحنه‌ای وحشتناک را در آسمان رقم زد.
لحظه گره‌خوردن چتر دو چترباز در آسمان! +فیلم
رویداد۲۴ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره آور گره خوردن چتر نجات دو چترباز به یکدیگر را در آسمان استرالیا به تصویر می‌کشد. این دو چترباز جزو یک تیم چهار نفره بودند که ناگهان در ارتفاع ۶۵۰۰ فوتی از زمین دچار این حادثه شدند.

در ویدئویی که منتشر شده است این چهار چترباز را در حالی که در نزدیکی یکدیگر در آسمان شناور هستند نشان می‌دهد. در حالی که باد شدیدی در حال وزیدن است ناگهان یکی از چتربازان به سمت یکی دیگری پرتاب شده و در حالی که چتر‌های نجات آن‌ها به یکدیگر گره خورده است کیلومتر‌ها به سمت زمین سقوط می‌کنند.

مربی آن‌ها "میکائل آندرسون" و یکی دیگر از آکروباتیک بازان تیم قطر برای حدود ۳۰ ثانیه شاهد وقوع این حادثه و سپس سقوط آن‌ها به سمت زمین بودند. این صحنه وحشتناک توسط آکروباتیک باز چهارم که وظیفه ضبط نمایش آکروباتیک در آسمان برای شبکه تلویزیونی Seven News report را داشت ثبت شد. در انتهای این ویدئوی وحشتناک این دو چترباز در حالی که به سمت زمین در حال سقوط هستند دیده می‌شوند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی استرالیا سرانجام این دو چترباز موفق شدند پیش از رسیدن به زمین چتر‌های نجات را از یکدیگر جدا کنند و در فاصله ۷۰۰ متری مانده به زمین دوباره در آسمان معلق شوند. با وجود وقوع این حادثه خطرناک، این چتربازان قرار است در مسابقات چتربازی جهان که در سواحل گولد استرالیا طی این هفته برگزار می‌شود شرکت کنند.

سازمان هواشناسی استرالیا برای روز دوشنبه، روز شروع مسابقات که قرار است ۴۵۰ چترباز به رقابت بپردازند باد شدیدتری را در این ساحل پیش بینی کرده است.
 
برچسب ها: چتر نجات ، استرالیا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان