تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس:

«شریعتمداری» گزینه مناسبی برای وزارت کار است

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: دکتر شریعتمداری باتوجه به سابقه ده ساله وزارت و هم‌خوانی تخصص گزینه مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.
«شریعتمداری» گزینه مناسبی برای وزارت کار است
رویداد۲۴ «محمد رضا منصوری»، عضو کمیسیون صنایع مجلس، در مورد جابه جایی شریعتمداری از وزارت صمت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: با توجه به اینکه دکتر شریعتمداری چند دوره سابقه وزارت را در کارنامه خود دارد منعی برای جا به جایی وجود دارد. حتی اگر ایشان در این وزارت خانه نتواند رای اعتماد بگیرد، می‌تواند برای وزارتخانه‌ای دیگر معرفی شود و هیچ منع قانونی در این جا به جایی وجود ندارد

این نماینده مجلس در ادامه افزود: با توجه به اینکه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راحت‌تر از وزارت صمت است و تخصص دکتر شریعتمداری هم با این وزارتخانه همخوانی دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای این سمت باشد.

وی تصریح کرد: البته با تغییر یک نفر و دو نفر نمی‌توان به نتیجه مطلوبی در این زمینه رسید باید فساد از این سیستم خارج شود.

وی در مورد اینکه آیا دکتر شریعتمداری گزینه مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: دکتر شریعتمداری با توجه به سابقه ده ساله در وزارت و هم سویی با دولت گزینه مناسبی برای این پست هستند.

منصوری در پایان بیان کرد: نه تنها شخص آقای شریعتمداری بلکه هر فرد دیگری که قرار است برای سِمَت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس برای گرفتن رای اعتماد معرفی شود، کار سختی در پیش دارد.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان