تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

درباره سبد کالایی جدید هیچ ابلاغی به ما نشده است

نائب رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام کرد که تا کنون هیچ ابلاغیه‌ای درباره چگونگی و جزئیات اجرای سبد کالای حمایتی جدید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای داده نشده است، اما آمادگی کامل برای اجرای این طرح را داریم.
درباره سبد کالایی جدید هیچ ابلاغی به ما نشده است
رویداد۲۴ چندی پیش دولت در راستای حمایت از مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی اعلام کرد که از طریق فروشگاه زنجیره‌ای به آنان سبد کالای حمایتی می‌دهد و این طرح اینگونه اجرا شد که هر یک از اعضای این جمعیت مورد نظر تا سقف ۱۳۵ هزار تومان کارت اعتباری دریافت کردند تا بتوانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

امروز منصور عالیپور - نایب رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این باره به ایسنا گفت: یک سبد کالایی را دولت در اواسط ماه محرم برای مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی در نظر گرفت که از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجرایی شد اما درباره سبد کالایی جدید که به نظر می‌رسد برای کارمندان و کارکنان پیش بینی شده است تا کنون هیچ موضوعی در این زمینه با اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در میان گذاشته‌ نشده و ساز و کار آن مشخص نیست.

وی افزود: اگر چگونگی و فرآیند اجرای این طرح از سوی دولت و وزارتخانه متولی مشخص شود و جزئیات آن به اطلاع فروشگاه‌های زنجیره‌ای برسد، با توجه به تعدد و تکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای متعدد آنها در سراسر کشور آمادگی کامل برای اجرای این طرح و کمک به دولت را داریم.

امروز اخباری در رسانه‌ها مبنی بر اختصاص سبد کالای حمایتی منتشر شد که البته به گفته مسئولان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان