تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۷
وزیر ارشاد احمدی‌نژاد:

فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان با محوریت ژنرال‌ها برای انتخابات ۹۸

سید محمد حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی (جمنا) درباره فعالیت انتخاباتی این تشکل می‌گوید: فعالیت برای انتخابات مجلس را به بعد از انتخاب شورای مرکزی جدید جمنا موکول کرده‌ایم. این انتخابات در سه‌ماهه آخر سال، برگزار می‎شود که یک مجمع ملی و سراسری است و از همه استان‎های کشور در تهران گرد هم می‎آیند و شورای مرکزی سی نفره را انتخاب می‎کنند.

فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان با محوریت ژنرال‌ها برای انتخابات ۹۸ 

رویداد۲۴ سخنگوی جمنا در ادامه تأکید می‌کند: پس از آن، شورای جدید جمنا، ستاد انتخابات را تشکیل می‎دهد؛ بنابراین فعالیت‎های انتخاباتی جمنا از سال ۹۸ آغاز خواهد شد.

**ادامه جلسات جمنایی‌ها با رئیسی

حسینی همچنین درباره جلسات تعدادی از اعضای جمنا با رئیسی می‌گوید: در جلسات با آقای رئیسی فقط بعضی از اعضای هیأت رئیسه مانند غلامعلی حدادعادل، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، رئیس شورای مرکزی جمنا، محمدباقر ذوالقدر، معاون سابق امنیتی وزارت کشور و تعداد دیگری حضور دارند.

او همچنین اضافه می‌کند که من نیز در این جلسات حضور ندارم و تا حدی که من اطلاع دارم، در این جلسات نوعی همگرایی صورت می‌گیرد.

سخنگوی جمنا در پاسخ به این پرسش که هدف از جلسات این افراد با رئیسی انتخاباتی است، اظهار می‌کند: بعید می‌دانم راجع به انتخابات باشد. بیشتر درباره بحث‎های روز است.

**تداوم جلسات هفتگی جمنا

حسینی همچنین خبر می‌دهد که جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب هر هفته، روز‌های یک‌شنبه جلسه دارند. او در پاسخ به این پرسش که آیا به تصمیم سیاسی جدیدی در این جلسات رسیده‌اید، توضیح می‌دهد: بیشتر بحث‎های این جلسات، تشکیلاتی است. البته ما در این جلسات، تحلیل مسائل روز را هم داریم و درواقع نوعی همگرایی برای ایجاد مواضع جبهه در یادداشت‎ها و بیانیه‎هایی که منتشر می‎شود، ایجاد می‎شود.

قبلاً نیز درباره این جلسات، محمدرضا باهنر، دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفته بود که حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در تهران جلسات هفتگی دارد و هدف این جلسات، همگرایی اصولگرایان است. باهنر همچنین گفته بود سطح جلسات در سطح همان کسانی که در مظان انتخابات ریاست جمهوری بودند، برگزار می‎شود.

پس از این خبر، سید محمدرضا میرتاج الدینی نیز در گفت‎وگویی با خبرآنلاین این خبر را تأیید کرده و گفته بود که غلامعلی حدادعادل، سعید جلیلی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف و حمیدرضا حاجی بابایی نیز در این جلسات حضور دارند.

از سوی دیگر، مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران و نایب رئیس جمنا در گفت‎وگو با ایرناپلاس بیان کرده بود ابراهیم رئیسی تصمیم گرفته است جلساتی در تهران درباره مسائل مملکتی داشته باشد و برای این جلسات افرادی را هم دعوت کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان