تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

شوک در شورای شهر/ اخبار ضد و نقیض درباره صلاحیت آخوندی و حناچی برای شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران خبر رد صلاحیت آخوندی و حناچی دو کاندیدای شهرداری تهران را تکذیب کردند.

اخبار ضد و نقیض درباره صلاحیت آخوندی و حناچی

رویداد۲۴ پس از رای اعضای شورای شهر به عباس آخوندی و پیروز حناچی به عنوان دو گزینه نهایی برای شهرداری تهران، از صبح امروز خبرهایی مبنی بر رد صلاحیت این گزینه در وزارت کشور به گوش می‌رسد؛ خبر‌هایی که اعضای شورا قویا آن را تکذیب می‌کنند. برخی از رسانه‌ها رسما اعلام کردند که این دو گزینه رد صلاحیت شده و اعضای شورا باید به فکر گزینه‌های دیگری برای شهرداری تهران باشد.

محمدرضا باهنر امروز خبر داده که دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخالفت خود را نسبت به شهرداری آخوندی به اطلاع شورای شهر رسانده است.

گفته شده خبر مخالفت مراجع رسمی با شهرداری آخوندی و حناچی، پیش از برگزاری رای‌گیری به اطلاع اعضای شورای شهر رسیده است. این در حالی است که هنوز هیچکدام از اعضای هیات رئیسه شورای شهر به صورت رسمی درباره این مسئله موضع نگرفته‌اند. تنها محسن هاشمی اظهار امیدواری کرده که مشکلی از این جهت به وجود نیاید. با اینهمه زهرا نژاد بهرام و حسن رسولی دو عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با رویداد۲۴، این خبر را تکذیب کردند و اعلام کرده‌اند روز سه‌شنبه آخوندی و حناچی در شورا حاضر خواهند شد و شورا از میان آنها، یک گزینه را برای شهردرای انتخاب خواهد می‌کند.

همچنین علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران از خبر رد صلاحیت عباس آخوندی و پیروز حناچی اظهار بی اطلاعی کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
واقعا باید به حال ملت ایران گریست باند بازی و بده بستان های کسانی که گلو گاه های مردم را با اغتشاش و فریبکاری در دست گرفته اند و از در بیرونشان می کنند از پنجره داخل می شوند یقین بدانند دوام نخواهند آورد
وزارت مسکن را بدنام کرد ملت را پریشان حالا می خواهد نردبان ترقی برای رییس جمهوری را زیر پایش بگذارد
آقای بدبخت آن کسی که پس از شهرداری رییس جمهور شد محبوب ملت بود تو چه کرده ای با آن رییس شورا ی شهر دست از بیت المال برنمی دارید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان