تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷
عبدالله ناصری:

جای سخنگو همچنان در دولت خالی است!/ افکار عمومی و پاسخگویی، دغدغه روحانی نیست

عبدالله ناصری می‌گوید: افکار عمومی و پاسخگویی به آن دغدغه آقای روحانی و دولت ایشان نیست.
جای سخنگو همچنان در دولت خالی است!/ افکار عمومی و پاسخگویی، دغدغه روحانی نیست
رویداد۲۴ عبدالله ناصری عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات درباره عدم تعیین سخنگوی دولت پس از استعفای محمدباقر نوبخت از این پست می‌گوید: به طور کلی افکار عمومی و پاسخگویی به آن دغدغه آقای روحانی و دولت ایشان نیست.

ناصری درباره عدم تعیین سخنگوی دولت پس از استعفای محمدباقر نوبخت از این پست گفت: برای کنشگران و نخبگان سیاسی از همان سال ۹۲ مشخص شده بود که به طور کلی افکار عمومی و پاسخگویی به آن دغدغه آقای روحانی و دولت ایشان نیست.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: در همان چند سالی که آقای نوبخت سخنگوی دولت بودند، نیز اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداد و اکنون که دولت سخنگو ندارد نیز تغییری مشاهده نمی‌کنیم. در واقع تفاوتی بین زمان سخنگویی آقای نوبخت و نبود ایشان دیده نمی‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به تعیین وزیر کشور به عنوان سخنگوی اقتصادی دولت، ادامه داد: ایشان نه تخصصی در زمینه اقتصادی دارد و نه در حوزه سخنگویی.

او با بیانی اینکه صداوسیما در نقش اپوزیسیون دولت ظاهر شده و هزینه‌هایی به آن تحمیل کرده، گفت: با این وجود، ارتباط با جامعه و پاسخگویی مسئله و دغدغه آقای روحانی نیست. دولت آقای روحانی حتی از تجربه دولت اصلاحات نیز که برای پاسخگویی به افکار عمومی برنامه مشخصی داشت، نیز استفاده نکرد.

ناصری افزود: بر این باورم که آقای روحانی بعد از برجام برنامه‌ای برای تعیین اولویت‌های دولت خود و رده بندی‌های کاری و ساماندهی امور نداشت.

او همچنین تصریح کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از دولتمردان مسئولیت‌های خودشان را ادارای می‌بیننید؛ به همین خاطر پاسخگویی و افکار عمومی در برنامه‌های آنان نیست؛ در حالی که دولتمردان مسئولیت‌های اجتماعی هم دارند.
 
 
منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان