تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

عکس‌های لو رفته از مزدا ۳ جدید ۲۰۲۰

مزدا ۳ جدید اولین مدل تولید انبوه محسوب می‌شود که از پلتفرم جدید این شرکت ژاپنی به نام معماری خودروی اسکای اکتیو بهره می‌برد.
رویداد۲۴ مزدا ۳ جدید، در روز‌های آینده در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس به نمایش در خواهد آمد، اما همچنان انتشار برخی از تصاویر غیر رسمی از این هاچبک اشتهای ما برای دیدن این خودرو را سیری‌ناپذیر می‌کند.

مزدا "کای" الهام‌بخش مدل طراحی این خودرو بوده، همچنین تکنولوژی بکار رفته در آن چیزی از این مدل مفهومی کم ندارد. نمای جلویی این خودرو در مدل تولیدی شبیه دماغه‌ای شیب‌دار کای و حتی کمی اغراق شده‌تر از آن است. گوشه‌های تیز چراغ‌ها در نمای روبه‌رو نیز به تند و تیزتر شدن رخ خودرو کمک بیشتری میکند. از طرفی شاهد جلوپنجره بزرگی در این خودرو هستیم که از اطراف به چراغ‌های باریک و کشیده وصل می‌شود و سقف نیز با یک شیب ملایم به بخش انتهایی خودرو نصب می‌شود.

در کابین درونی نیز همان فضای ساده و مینیمال مخصوص مزدا را شاهد هستیم. یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی در بالای داشبورد قرار گرفته و کنترلگر‌های لمسی برای این بخش در نظر گرفته شده است. مسلما این نمونه اولیه به تجهیزات ایمنی خوبی هم مجهز می‌شود. تودوزی چرم قرمز رنگ، روکش چرمی داشبورد و قطعات آلومینیومی در فضای کابین بخشی از این تجهیزات هستند.

مزدا ۳ جدید اولین مدل تولید انبوه محسوب می‌شود که از پلتفرم جدید این شرکت ژاپنی به نام معماری خودروی اسکای اکتیو بهره می‌برد. این پلتفرم جدید باعث کاهش سر و صدا و لرزش خودرو است و سبب قابلیت‌های دینامیکی خودرو را بهبود می‌بخشد.
برچسب ها: خودرو
نظرات شما
پیشخوان