تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
سردار نقدی:

اگر دیواره بتنی پنج جداره دور ایران بکشند باز هم می‌توانیم اقتصاد پیشرو داشته باشیم

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: اگر دیواره بتنی پنج جداره دور ایران بکشند و در کنار آن هم نگهبان بگذارند باز هم می‌توانیم اقتصاد پیشرو داشته باشیم.

 رویداد۲۴ سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری که با حضور استادان، دانشجویان و پژوهشگران بسیجی به در سالن اجتماعات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن جنگ اقتصادی را در پیش کشیده، اما باید بداند این مشکل، از تمام مشکلاتی که ۴۰ سال پیش داشتیم بدون شک آسان‌تر است و از لحاظ علمی قابل اثبات است.

نقدی تصریح کرد: هر چند دشمنان امروز شکست خورده‌اند، گمان می‌کردند با تحریم‌های فلج‌کننده خود می‌توانند نانوایی‌های ما را خالی کرده، پمپ بنزین‌ها را تعطیل و کاری کنند که دولت توان پرداخت حقوق نداشته باشد و مردم به خیابان بریزند که در این راه موفق نشدند.

وی افزود: چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و در این مدت جنگ تمام عیار دشمن با قدرت‌های شیطانی با ملت آسمانی و الهی تداوم داشته و ملت ما با عنایت خداوند متعال توانسته آنان را عقب رانده و یک گام جلو افتد.

نقدی خاطرنشان کرد: عقب‌نشینی و افول دشمنان انقلاب اسلامی مشهود است و ایران اسلامی در تمام شئون مادی و معنوی نیز رشد چشمگیر و خیره‌کننده داشته و ارتقاء یافته است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رشد علم و فناوری و ظرفیت‌های اقتصادی کشورمان اشاره و بیان کرد: امروز در اقتصاد دست ما پر و دست دشمن خالی است به طوری که اقتصاد مولد نیازمند انرژی، نیروی انسانی، منابع معدنی، زمین، آب و خاک، علم و فناوری می‌خواهد که ما دارای تمام این منابع هستیم.

وی تصریح کرد: امروز تنها نیرو‌های مسلح از منابع و ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کرده و در آن به توانمندی و خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی از جمله رادار‌ها و موشک‌ها استفاده کرده که تمام این‌ها از دل دانشگاه‌ها بیرون آمده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به برخی اظهارنظر‌ها در مورد بالا بودن هزینه‌های دفاعی ایران گفت: کشور امارات که به اندازه یک شهرستان ایران است چهار برابر ما بودجه دفاعی و عربستان ۹ برابر ما بودجه دفاعی دارد و اینکه می‌گویند بیشترین بودجه‌ها در ایران صرف صنعت دفاعی می‌شود این دروغ محض است.

نقدی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت‌ها و منابع در کشور است، افزود: امروز دانشگاه‌ها باید به سمت فناوری‌های جدید رفته و با ظرفیت‌هایی که موجود است به رشد و بالندگی ایران کمک کنند تا به کشور‌های خارجی وابسته نباشیم.

وی با اشاره به اینکه نقدینگی زیاد از مصیب‌ها و معضلات کشور است و این گرانی‌ها نیز از آن نشات می‌گیرد افزود: هر وقت این نقدینگی بالا باشد به سمت گرانی می‌رویم.

نقدی با تاکید به اینکه امروز به توکل به خدا و خودباوری که در جبهه‌ها بود نیازمندیم خاطرنشان کرد: اگر دیواره بتونی پنج جداره دور ایران بکشند و در کنار آن نیز نگهبان بگذارند باز هم می‌توانیم اقتصاد پیشرو داشته باشیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سوال که زشت نیست التماس کرده و بگوییم تو را خدا نفت ما را بخرید و آنان با تحقیر بگویند نمی‌خریم، تصریح کرد: امروز فروپاشی غرب اتفاق افتاده و خیلی کند ذهن هستند آنان که نمی‌دانند آمریکا رو به فروپاشی است، آمریکا نمی‌تواند یک آتش را خاموش کند و در محافل بین‌المللی به ریش رئیس جمهور آن می‌خندند.

وی گفت: امروز آمریکا به کشور دست سوم هم زورش نمی‌رسد، نه اقتصاد، نه روحیه و نه اعتبار جهانی دارد و اجازه فکرکردن برای جنگ را هم ندارد و ایران است که به یک ابرقدرت تبدیل شده است.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
1
واقعا خود ایران بايد این دیوار بتنی 5جداره بکش فکر کنم داخل خود کشور تولید و مصرف بشه بهتر مغز کشور به جای که بذاریم با بهترین امکانات در کشور خارجی فعالیت کنند بايد امکانات فراهم بشه تو خود کشور ایران فعال باشند بايد سیستم آموزشي قوي تر کرد جایی که استاد علم و دانش کافی نداشته باشه چه نیروی جوان ميخواد تحویل جامعه بدهد بايد راههای دزدی بست و منابع این کشور برای مردم همین کشور صرف شود.
واقعا کاشکی دیوار چین می ساختیم دور کشورمان و یا سیاست ژاپن که از هيچ با کمک مردم کشورش الان به کجا رسید امید هست به جای توهین به کشور دیگه به وضعیت مملکت رسیدگی شود و میان مردم و مسئولین حس اعتماد دو طرفه باشد که کشور ما در اینده مانند کشور های ژاپن، کره شمالی پیش بره نه اینکه از هند و افغانستان کمتر شویم. من یک ایرانی و در همین خاک ایران و برای سرزمین ام تلاش میکنم و اصلا اجازه نمیدهیم که کشور دیگر بخواد وارد خاک سرزمین ما ایران شود.
نظرات شما
پیشخوان