تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

ماجرای درخواست وام هاتگرام از وزارت ارتباطات

معاون وزیر ارتباطات درباره درخواست جدید مالک شرکت هاتگرام برای دریافت وام از وزارت ارتباطات توضیح داد و گفت: این مجموعه برای اشتغال روستایی درخواست تسهیلات کرده است.
ماجرای درخواست وام هاتگرام از وزارت ارتباطات
رویداد۲۴ امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران پیرامون درخواست جدید هاتگرام برای دریافت وام از این وزارتخانه گفت: مجموعه‌ای که هاتگرام را دارد یک شرکت دانش بنیان است که به حق نیز کار فنی انجام می‌دهد و این شرکت را هم وزارت ارتباطات دانش‌بنیان نکرده، بلکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این تاییدیه را صادر می‌کند.

وی ادامه داد: این مجموعه محصولات متعددی دارد و یکی از محصولات آن هاتگرام است و شاید در مجموعه دیگری وامی گرفته باشد و شاید نگرفته باشد، در این باره اطلاع ندارم.

ناظمی ادامه داد: اکنون این مجموعه که دارای محصولات دیگری در هاتگرام است روی محصول دیگری تقاضای دریافت وام از وزارت ارتباطات کرده است و اعلام کرده که قصد دارد سامانه‌ای برای اشتغال روستایی راه‌اندازی کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: هنوز وامی به این مجموعه تعلق نگرفته و وضعیت بررسی درخواست آن نیز تفاوتی با دیگر درخواست‌کنندگان ندارد و مانند بقیه طرح ارائه کرده و طرح آن بررسی خواهد شد.

وزارت ارتباطات هر ساله اعتباری با عنوان وام وجوه اداره شده برای کمک به بخش خصوصی فعال در صنعت ICT دارد و از محل این اعتبار تسهیلات پرداخت می‌کند.
منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان