تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

کدام بازیکن به پرسپولیس «نه» می‌گوید؟

عملکرد درخشان محمدحسین مرادمند در ترکیب پدیده، نام او را در فهرست خرید برانکو و باشگاه پرسپولیس قرار داده.

کدام بازیکن به پرسپولیس «نه» می‌گوید؟

رویداد۲۴ مدافعی با سابقه بازی برای تیم‌های پایه فوتبال ایران که چند سالی است در پدیده حضور دارد و البته یکی از بازیکنان کلیدی این تیم است. با مرادمند درباره پیشنهاد پرسپولیس، نظر او و مسیری که باید طی کند تا به پیراهن قرمز برسد، صحبت کردیم. او هم مثل هر بازیکن دیگری، آرزوی بازی در یک تیم پرطرفدار را دارد و به نظر انتخابش در این بین پرسپولیس است.

در خبرها شنیدیم که پرسپولیس به تو پیشنهاد جدی داده و بعید نیست برای نیم‌فصل دوم پیراهن این تیم را بپوشی. این اخبار واقعیت دارد؟
قبلا هم چنین اتفاقی رخ داده بود اما من در جریان نبودم، الان هم گویا باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌هایم پیگیر کارها هستند تا تصمیم جدیدی بگیرند. خودم البته فعلا در استراحت هستم و به کیش آمده‌ام تا تعطیلات را کنار خانواده سپری کنم.

یعنی در همین حد می‌دانی که مدیر برنامه‌هایت در حال مذاکره با پرسپولیس است؟
دقیقا. من دورادور می‌دانم که آنها پیشنهاد داده‌اند و مذاکره در جریان است. فقط در همین حد اما فعلا با پدیده قرارداد دارم و بازیکن این باشگاه هستم.

نظر خودت چیست؟ دوست داری پیراهن پرسپولیس را بپوشی؟
مگر می‌شود نظر بازیکنی روی پرسپولیس مثبت نباشد و به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی بدهد؟ من از این پیشنهاد استقبال می‌کنم و امیدوارم که انتقال نهایی شود. آرزوی هر بازیکنی است که در پرسپولیس بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. شما بروید از حدود 200، 300 بازیکنی که در لیگ برتر بازی می‌کنند بپرسید که نظرشان درباره دریافت پیشنهاد از پرسپولیس چیست؟ اگر همه موافق و خوشحال نبودند، هر چه دوست داشتید بگویید.

اما پرسپولیس در مرکز خط دفاع، شجاع خلیل‌زاده و جلال حسینی را در اختیار دارد. مدافعانی آماده که یک فصل و نیم است کنار یکدیگر بازی می‌کنند. حضور این دو کار تو را سخت نمی‌کند؟
رقابت با بازیکنان بزرگ را دوست دارم و این باعث افتخارم است، از بچگی دوست داشتم بجنگم و رقابت کنم. این رقابت هم به کیفیت بازی من اضافه می‌کند و هم باعث می‌شود همه بازیکنان در بالاترین سطح از آمادگی قرار بگیرند.

پدیده را چکار می‌کنی؟ با جدایی‌ات موافقت می‌کنند؟
واقعا نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظارم خواهد بود، من در این چند فصل اخیر در پدیده حضور داشتم و سعی کردم بیشترین انرژی‌ام را برای موفقیت این تیم صرف کنم. هواداران هم می‌دانند که موفقیت پدیده، همیشه در اولویت من بوده. اگر با جدایی‌ام موافقت کنند که هیچ، در غیر اینصورت هم دوباره تلاش می‌کنم تا بهترین بازی‌هایم را برای پدیده انجام بدهم و در ترکیب این تیم بازیکن موثری باشم.

پدیده فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند. آن‌هم بدون امکانات کافی. چطور شد که چنین نتایجی را رقم زدید؟
این فصل عالی نتیجه گرفتیم. با اینکه امکانات ساده سخت‌افزاری مانند چمن و حتی توپ نداشتیم اما با تلاش کادر‌فنی و بازیکنان، این نتایج را کسب کردیم و فکر می‌کنم هواداران هم از عملکرد ما راضی هستند. الان مدعی قهرمانی هستیم و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم اینجای جدول بمانیم.

کار با یحیی گل‌محمدی چطور است؟
گل‌محمدی به من نکته‌های ویژه‌ای یاد داده، نکته‌هایی که شاید خیلی ساده هم باشد اما هرگز از ذهن من پاک نمی‌شود. او فوت آخر کوزه‌گری را هم به من گفته و روی بازی‌ام خیلی تأثیر گذاشته. بخصوص که خودش هم دفاع وسط بوده و جزو بازیکنان مهم فوتبال ایران در دو، سه دهه گذشته. از بازی زیر نظر گل‌محمدی لذت می‌برم و امیدوارم اگر در پدیده ماندم فصلی رویایی را کنار هم رقم بزنیم.

پیش‌بینی‌ات از قهرمان لیگ هجدهم چیست؟ کدام تیم جام را تصاحب می‌کند؟
4 تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. پدیده، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی. به نظر من یکی از این 4 تیم در پایان فصل عنوان قهرمانی را به‌دست می‌آورند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان