تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

سوختگی شدید چهار کودک زاهدانی در جریان آتش سوزی یک واحد آموزشی/ میزان سوختگی دانش آموزان زاهدانی بیش از ۹۰ درصد است

صبح امروز و در شهرستان زاهدان یک واحد آموزشی دچار حریق شد؛ آتشی که شعله‌های آن حداقل دامن چهار کودک زاهدانی را گرفت و این چهار کودک بالای۷۰ درصد دچار سوختگی شدند. هر چند نیرو‌های آتش نشانی در کم‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند، اما این موضوع سبب نشد که خسارتی متوجه این کودکان نشود.
سوختگی شدید چهار کودک زاهدانی در جریان آتش سوزی یک واحد آموزشی/ میزان سوختگی دانش آموزان زاهدانی بیش از ۹۰ درصد است
رویداد۲۴ سوختگی شدید چهار کودک زاهدانی در جریان آتش سوزی یک واحد آموزشی صبح امروز و در شهرستان زاهدان یک واحد آموزشی دچار حریق شد؛ آتشی که شعله‌های آن حداقل دامن چهار کودک زاهدانی را گرفت و این چهار کودک بالای ۷۰ درصد دچار سوختگی شدند. هر چند نیرو‌های آتش نشانی در کم‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند، اما این موضوع سبب نشد که خسارتی متوجه این کودکان نشود.

یک واحد آموزشی در زاهدان صبح امروز دچار آتش سوزی شد و در پی آن چهار کودک مصدوم شدند؛ آتشی که در واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در خیابان مصطفی خمینی ۲۳ زاهدان زبانه کشید و ۵۹ کودک را در معرض آسیب قرار داد.

این مرکز آموزشی دارای ۵۹ کودک بود که بلافاصله بعد از حضور تیم‌های آتش نشانی این کودکان از محل حادثه خارج شدند.

دو کودک با سوختگی بالای ۹۰ درصد
 
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: میزان سوختگی ۴ دانش آموز دختر زاهدانی بیش از ۷۰ درصد گزارش شده است.

فریبرز راشدی در همین زمینه اظهار داشت: صبح امروز یک واحد آموزشی دخترانه در خیابان مصطفی خمینی ۲۳ زاهدان طعمه حریق شد که تیم‌های آتش نشانی بلافاصله بعد از وقوع حادثه کودکان حاضر در این مرکز را از محل حادثه خارج کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در این حادثه ۴ کودک دختر ۶ ساله دچار آتش سوزی شدید شده بودند که توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شدند.

راشدی ادامه داد: در معاینات اولیه مشخص شد که متاسفانه ۲ کودک دچار سوختگی سوختگی بالای ۹۰ درصد و دو کودک دچار سوختگی تنفسی و جسمی بالای ۷۰ درصد شده اند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان در بخش ICU بیمارستان بستری هستند عنوان کرد: حال این چهار کودک براثر سوختگی بالای ۷۰ درصد وخیم گزارش شده که آمادگی‌های لازم پزشکی در بیمارستان برای معالجه دانش آموزان آسیب دیده وجود دارد.

اعزام چهار دستگاه آمبولانس به محل آتش سوزی
 
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: چهار دستگاه آمبولانس این دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند که چهار کودکی که دچار سوختگی شدید شده بودند را به بیمارستان امام علی (ع) منتقل کردند.

وی افزود: حال این چهار کودک براثر سوختگی ۷۰ درصد وخیم گزارش شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۹ و ۲ دقیقه صبح امروز به نیرو‌های آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله ۲ دستگاه ماشین آتش نشانی از نزدیکترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

عبدالرحیم شاهوزایی افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.
منبع: تابناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان