تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۷

آی گپ اجازه فعالیت کانال‌های جعلی را نخواهد داد

پیام رسان آی گپ در راستای توسعه کانال های فعال در این پیام رسان، امکان رسمی کردن کانال ها(درج تیک آبی در کنار نام کانال) را فراهم کره است.
رویداد۲۴به گزارش روابط عمومی پیام رسان آی گپ، یکی از اهداف اصلی پیام رسان بومی آی گپ توسعه مستمر و دسترسی راحت کاربران به اطلاعات مورد نیازشان است که در همین زمینه امکان رسمی کردن کانال‌ها (درج تیک آبی در کنار نام کانال) فراهم شده است.
 
بر همین اساس مدیران کانال‌های خبری و تجاری می‌توانند از طریق ارائه اطلاعات مورد نیاز به روابط عمومی پیام رسان آی گپ درخواست رسمی شدن کانال خود را ارائه کنند و اجازه فعالیت کانال‌های جعلی با نام مشابه را ندهد.
 
یک راه ساده‌تر برای رسمی کردن کانال این است که به وبلاگ آی گپ مراجعه و با مطالعه شرایط احراز و ثبت مشخصات شخصی، ایمیل و شناسه کاربری، کانال رسمی خود را ثبت کنید. این امکان در حال حاضر برای همه کانال‌ها و بات‌های آی گپ فراه شده است.

لازم به توضیح است تیک آبی (تایید رسمی) فقط به کانال‌ها و بات‌ها (با شناسه منحصر بفرد) اعطا خواهد شد؛ لذا شماره تلفن و یا شناسه کاربری که به عنوان مخاطب تعریف شده است قابلیت دریافت تیک آبی را نخواهند داشت. هم چنین تا چند روز آینده شرایط حذف کانال‌های جعلی و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی کانال‌ها انجام خواهد شد.
 
از سال ۲۰۰۹ اکثر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، پینترست و فیسبوک به مرور این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده اند تا جلوی سواستفاده افراد سودجو را بگیرند.
برچسب ها: پیام رسان
نظرات شما
پیشخوان