تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

پانصد شفا یافته سرطان، میهمان مرکز جامع کنترل سرطان ایران می‌­شوند

پانصد نفر از شفا یافتگان بیماری سرطان به همراه یک عضو خانواده­شان میهمان ویژه همایش پیشگیری از سرطان به میزبانی مرکز جامع کنترل سرطان ایران ICCC در منطقه ۲۲ تهران خواهند بود.

 رویداد۲۴علی انصاری رئیس هیئت مدیره بنیاد خیریه و نیکوکاری تات، صبح امروز ۱۷ دیماه، با اعلام این مطلب، در جمع مدیران و اعضای ستاد برگزاری "همایش مردمی پیشگیری و کنترل سرطان"، گفت: بنده با پیشنهاد پروفسور محمد اسماعیل اکبری رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران که مدیر مرکز جامع کنترل سرطان ایران در منطقه ۲۲ است، در لحظه اول موافقت کردم و معتقدم کمک به پیشگیری از بیماری سرطان که افسار گسیخته پر تعداد می­شود، نجات جان انسان­هاست و با هیچ معیار مادی، قابل سنجش نیست.

وی افزود: گسترش سرطان­های مختلف بنابر آمار رسمی، بر نگرانی­ها می­افزاید و وظیفه همگان بویژه نیکوکاران است که در حد امکان، به عرصه آگاه­سازی مردم، کاهش رشد و کمک به درمان بیماران، وارد شوند.

انصاری با خداپسندانه تلقی­ کردن و انسان دوستانه خواندن حرکت مردمی پیشگیری از سرطان و اعلام تقبل هزینه ­های برگزاری این همایش مرتبط با هفته­‌ای به همین نام در مرکز جامع کنترل سرطان ایران در منطقه ۲۲ که بزرگترین مرکز مطالعات، تحقیقات و پیشگیری از سرطان است، اظهار امیدواری کرد حضور شفا یافتگان بیماری سرطان و دعای آنان، فصلی نیک و اقدام خداپسندانه­‌ای در آستانه آغاز به کار مجموعه ایران­مال باشد.

پیش از سخنان وی، دکتر قاسم اکبری دبیر ستاد برگزاری همایش هفته پیشگیری و کنترل سرطان، گزارشی از مردمی­‌سازی پویش پیشگیری و برنامه­‌های این هفته ارایه و اعلام کرد: نگاه علمی، تلفیق روان­شناسی و افزایش اطلاعات مردم درباره سرطان با روش­‌هایی همچون ارایه کتاب و تجارب غلبه بر این بیماری بوسیله شفا یافتگان، از تمایز‌های برنامه امسال این هفته خواهد بود.
 
منبع: بازتاب ایران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان