تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۷

توضیحات دادستان تهران درباره سلطان کاغذ/ سه متهم اصلی به خارج کشور فرار کردند

دادستان تهران به تشریح موضوعاتی درباره پرونده‌های سلطان کاغذ، طلافروشی تهرانپارس و ... پرداخت.

رویداد۲۴ عباس جعفری دولت آبادی در گفت‌وگوی رادیویی در پاسخ به سوالی درباره پرونده طلافروشی تهرانپارس گفت: این طلافروشی از مواردی بود که بارها به مردم توصیه کردیم به هر جایی پول ندهند و این فرد ۱۴ سال در آن منطقه طلافروشی کرده ولی بعدها به ساخت و ساز و پرداخت سود می پردازد.

وی افزود: این کار اشکال دارد و جزو کارهای بانکی است و مربوط به بانک است. چندماه پیش پرونده تشکیل شد و متهم دستگیر و اموال کشف شده است ولی متهم مدعی است به او وقت بدهیم تا ساختمان ها را بفروشد ولی مالی که کشف شده کمتر از مطالبات مردم است.

وی افزود: امیدواریم پولها بازگردد. پرونده در دادستانی تشکیل شده و شکات زیادی شکایت کردند.

دادستان تهران در پاسخ به سوالی درباره بازداشت گروهی بنام سلطان کاغذ گفت: در بحث کاغذ ما کلا دو نوع پرونده تشکیل دادیم. یک گروه کسانی بودند که ارز را برای ورود کاغذ گرفتند و ارزها را فروختند ولی کاغذی وارد نکردند و دسته دوم کسانی بودند که ارز گرفتند و کاغذ وارد کردند ولی کاغذهارا به قیمت بازار ازاد فروختند و هر دو گروه نه تنها در بازار تاثیر نگذاشتند بلکه وضع کاغذ را بدتر کردند.

وی افزود: در این دو گروه ۱۴ نفر بازداشت شدند. قبلا 8 نفر بودند و 6 متهم دیگر اضافه شدند. سه متهم اصلی به خارج کشور فرار کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان