تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷

حمله پاپرانتزی‌ها به سریال نهنگ آبی و اعتراض فریدون جیرانی

درحالی‌که سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی در آستانه انتشار قرار دارد، کارگردان این اثر با انتشار ویدیویی در فضای مجازی به حواشی ایجاد شده برای این سریال اعتراض کرد.

حمله پاپرانتزی‌ها به سریال نهنگ آبی و اعتراض فریدون جیرانی

رویداد۲۴ سریال«نهنگ آبی» نخستین تجربه کارگردانی فریدون جیرانی برای شبکه نمایش خانگی است که از شهریور ماه 97 فیلمبرداری آن آغاز شده وپخش آن از بهمن ماه آغاز خواهد شد. در آستانه انتشار این سریال فریدون جیرانی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی به پاپرانتزی دردسرساز برای پشت صحنه سریال «نهنگ آبی» اعتراض کرده و از مدیران سایت آپارات خواسته است تا مانع انتشار ویدیوهای این پاپرانتزی شوند.

جیرانی در این ویدیو ضمن اعتراض به رفتار این شخص که خود رادر فضای مجازی پاپرانتزی سینمای ایران معرفی کرده است و با فیلمبرداری مخفیانه از پشت صحنه سریال «نهنگ ابی» آرامش بازیگران و تیم تولید را برهم زده است، از آپارات خواسته تا صفحه این کاربر را از سایت خود بردارند.

«نهنگ آبی» پروژه‌ای سی قسمتی با بازی بازیگرانی ازجمله لیلا حاتمی، مصطفی زمانی، ساعد سهیلی، ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، مجید مظفری، فرهاد آئیش، حسین یاری، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی است. نهنگ آبی را بهرام توکلی نوشته است و سعید ملکان تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و آن طور که در توضیح فضای سریال آمده است داستانی عاشقانه معمایی شامل اتفاق‌های روز جامعه است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان