تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
محسن هاشمی:

در آستانه سلب تحمل مردم هستیم

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در آستانه سلب تحمل مردم هستیم، گفت: امیدوارم که با حفظ مسئولیت‌ها بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

در آستانه سلب تحمل مردم هستیم

رویداد۲۴ محسن هاشمی در بخشی از سخنان خود در جریان تجدید بیعت اعضای شورای شهر با آرمان‌های امام راحل گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی قرار داریم که مسئولیت ما دوچندان است. زیرا شاید در ابتدای انقلاب وضع از امروز چندان بهتر نبود و ما با جنگ و مشکلات فراوان روبرو بودیم، ولی اعتماد مردم پشت مسئولین جمهوری اسلامی بود.

وی گفت: اما امروز با اینکه وضع بهتری داریم، متاسفانه در بعضی از مواقع، سلب اطمینان وجود دارد. لذا لازم است که مسئولین جمهوری اسلامی برای بدست آوردن اعتماد مردم، فعالیت‌ها و مسئولیت‌های خود را شناخته و برای بدست آوردن اعتماد مردم طوری عمل کنند که بتوانند از مشکلات حادث شده عبور کنند.

وی با بیان اینکه، در آستانه سلب تحمل مردم هستیم، گفت: امیدوارم که با حفظ مسئولیت‌ها بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز مهم‌ترین عامل، توجه به مراجعی است که مردم قبول دارند. ما باید مرجعیت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی خود را حفظ کرده تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم. تنها راه عبور از مشکلات هم این است که کارنامه انقلاب و عملکرد امام را که پاسخگوی نیاز امروز ماست، نگاه کنیم. حضرت امام همیشه به مردم توجه ویژه نشان می‌دادند و در مواجهه با آنها رفتاری متفاوت داشتند. این طور نبود که تنها از مردم بخواهند که پیروی کنند و در همه آن سال‌ها طوری عمل می‌شد که مردم در انتخابات‌ها با شور و هیجان شرکت کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر نیز دیدیم که مردم چگونه پای صندوق رای آمدند و تاثیر خود را بر انتخابات گذاشتند. البته باید توجه داشت همانطور که امام می‌خواستند، باید نتیجه رای مردم هم دیده شود. امام فرمودند که ما باید در ساختار جمهوری اسلامی رای مردم را کاملاً ببینیم و شوراهای اسلامی شهر و روستا هم یکی از مظاهر همین رای است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان