تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
چمران:

دولت به جوانان بها دهد

نایب رئیس جمنا گفت: شهادت طلبی برنده ترین سلاح ما در برابر دشمنان و استکبار است.

دولت به جوانان بها دهد

رویداد۲۴ مهدی چمران عصر دوشنبه در همایش تجلیل از فجر آفرینان انقلاب اسلامی در گلستان اظهار کرد: امام راحل فرمود انقلاب ما انفجار نور بود چراکه به واسطه این انقلاب مردم را از ظلمت و تاریکی نجات داد.

وی افزود: پیامبر اکرم زمانی در میان عرب به پیامبری مبعوث شد که در آن زمان جاهلیت و وحشیگری در میان اعراب رایج بود و آن ها در ظلمت و تاریکی قرار داشتند، اما پیامبر همه آن ها را نجات داد.

چمران اظهار کرد: عرب در زمان جاهلیت چه بود و بعد از برقراری حکومت اسلامی به کجا رسید؟ آن ها حتی تا بعد از رحلت پیامبر هم تا قلب اروپا پیش رفتند اما اگر به اصول پیامبر اکرم پایبند بودند الان وضعیت آن ها متفاوت بود.

نایب رئیس جبهه مقاومت نیروهای انقلابی با بیان اینکه اگر همه حول محور الهی جمع شویم وحدت پیدا می کنیم، ادامه داد: جنگ جهانی اول و دوم را کشورهای متمدن عَلَم کردند و میلیون ها نفر را به کشتن دادند، این کشورها گاهی با هم متحد می شوند و در ظلمت با هم مشترک هستند اما اختلافاتی هم دارند.

وی تصریح کرد: گرچه انقلاب اسلامی ما به ابهت و بزرگی انقلاب پیامبر اکرم در زمان جاهلیت اعراب نیست، اما امام راحل هم حرکت پیامبر را تکرار کرد و ملت ما را از جهالت بیرون آورد.

چمران گفت: رضاخان فردی بود که برای مردمش فردی مستبد بود اما جلوی رئیس جمهور آمریکا سر تعظیم پایین می آورد.

نایب رئیس جبهه مقاومت نیروهای انقلابی ادامه داد: در آن زمان دین را به کناری گذاشته بودند و متدین بودن مایه خجالت بود و اگر فردی با حجاب به دانشگاه می آمد چادر خود را پنهان می کرد.

وی با اشاره به دست آوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام جهات پیشرفت های زیادی به دست آورده ایم مثلا در الان در باشگاه فضایی قرار داریم یا در جهش های مقالات علمی بیشترین جهش را داشته ایم.

چمران ادامه داد: اگر دوستان ما در دولت قدرت خود را بر دوش جوانان بگذارند و به جوانان بها دهند نتیجه می گیرند همان طور که در گذشته انجام دادند و نتیجه آن را دیدند.

وی افزود: دکتر چمران در 6 ماه اول جنگ اولین موشک را در جنوب اهواز ساخت و آزمایش کرد، آن هم در زمانی که در اهواز نان برای خوردن نبود و نان مردم از تهران فرستاده می شد آن موشک را ساخت و حالا امروز موشک های نقطه زنی داریم که دشمن را به هراس انداخته است.

چمران اظهار کرد: در راه رسیدن به این پیشرفت ها هیچ کشوری نه تنها به ما کمک نکردند بلکه مقالات خود را هم در اختیار ما قرار نمی دادند.

نایب رئیس جبهه مقاومت نیروهای انقلابی با بیان اینکه امام راحل مکتب و ایدئولوژی ما را متحول کرد و گسترش داد، افزود: تحول ارزش زیادی دارد و منشا تمام پیشرفت هاست و در این چهل سال تحول عمیق تر شده است و باید آن را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنی دشمنان با ما به دلیل موشک نیست، بلکه آن ها با مکتب و اعتقادات ما دشمنی دارند.

چمران گفت: ما با آمریکا سر موشک هایمان مذاکره نمی کنیم گرچه آن ها فشار می آورند تا مردم را به ستوه بیاورند و متاسفانه گاهی اوقات عمدی یا غیر عمدی کم کاری ها هم سبب می شود فشارها و تحریم ها افزوده شود تا مردم ناراضی شوند.

نایب رئیس جبهه مقاومت نیروهای انقلابی گفت: زمانی که مردم ناراضی شوند از کل نظام ناراحت می شوند و اگر به سایت ها و فضای مجازی نگاه کنید متوجه می شوید دشمنان تلاش می کنند تا اسلام را بزنند.

چمران گفت: شهادت‌طلبی بُرنده‌ترین سلاح ملت ایران علیه استکبار است و نترسیدن از هیچ چیز و هیچ کسی جز خدای بزرگ نعمت بزرگی است که انقلاب به ما داده است.

وی افزود: مبنای انقلاب اسلامی ما مکتب و اعتقادات ماست که دشمن آن را به تمسخر می‌گیرد و تلاش می کند این مکتب را از ما بگیرد، برخی ها هم که آرزو دارند روزی به کشور بیایند و اینجا حکومت کنند این آرزو را باید با خود به گور ببرند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان