تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا؛

گزارش AFC از پیش بازی الریان و سایپا در مرحله پلی‌آف

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در آستانه دیدار تیم‌های الریان قطر و سایپا ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا، سابقه حضور این ۲ تیم در معتبرترین رقابت باشگاهی قاره کهن را از نظر گذراند.
گزارش AFC از پیش بازی الریان و سایپا در مرحله پلی آف
رویداد۲۴ ای اف سی روز دوشنبه در گزارش خود می‌نویسد: تیم‌های الریان قطر و سایپای ایران سه شنبه هفته جاری در بازی پلی آف لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا با امید راهیابی به مرحله گروهی این تورنمنت در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف یکدیگر می‌روند.

نماینده قطر تاکنون هشت بار به این رقابت‌ها راه یافته، اما هرگز موفق نشده است تا از مرحله گروهی فراتر رود؛ آن‌ها سال گذشته نیز با وجود ثبت رکورد بدون شکست در ۴ بازی نخست، به سرنوشتی مشابه دچار شده و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

این در حالی است که آن‌ها در لیگ داخلی، پس از کسب پیروزی ۳ بر یک پنجشنبه گذشته مقابل العربی، در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر لنگر انداخته اند، اما همچنان با اختلاف امتیاز، پشت سر تیم‌های اول و دوم یعنی السد و الدحیل قرار دارند.

در سوی دیگر سایپایی ها، تنها یک بار موفق به راه یابی به این تورنمنت شده اند؛ آن‌ها در سال ۲۰۰۸ موفق شدند خود را به مرحله یک چهارم برسانند؛ جایی که در نهایت توسط بنیادکار ازبکستان که در آن روز‌ها از ریوالدو ستاره پیشین تیم ملی برزیل بهره می‌برد، از دور رقابت‌ها حذف شدند؛ و حالا در این دوره شاگردان «علی دایی» که از سپتامبر ۲۰۱۸ تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر فوتبال ایران نشده اند، پس از پیروزی ۴ بر صفر مقابل مینروا پنجاب هند، تنها یک بازی تا حضور مجدد در لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارند.

الریان (قطر) – سایپا (ایران)
ورزشگاه: جاسم بن حمد دوحه
زمان برگزاری: ۱۹ فوریه (سه شنبه ۳۰ بهمن؛ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران)
برچسب ها: ای اف سی ، afc
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان