تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
سرنوشت مبهم گوارديولا و استقلال خوزستان

همه ليگ منتظر تصميم ويسی

ويسي دوست دارد در استقلال خوزستان و كنار بازيكناني كه او را بر بام فوتبال ايران نشاندند، بماند اما نه به هر قيمتی.
رویداد24- عبدالله ويسي چند روزي است به امارات رفته است و در شهر دبي مشغول استراحت است تا بهترين تصميم را براي آينده اش بگيرد.

ويسي در میان مذاكره اش با سپاهان در برنامه خندوانه همراه با بازيكنان تيم قهرمان حضور داشت در پاسخ به سوال رامبد جوان مبي بر ماندنش گفت: خدا كند من در اين تيم بمانم و كنار اين بچه ها، چون خيلي دوسشون دارم.


همين جمله كافي است تا بفهميم ويسي علاقه فراواني براي ماندن دارد اما اگر باشگاه بتواند براي بلند پروازي هاي اين مربي جوان سكوي پرتاب باشد.

 


سپاهاني ها سخت به دنبال اين هستند ويسي را به اصفهان ببرند، ويسي كه بازيكن سابق اين تيم بوده است و فرزندانش در ان شهر بزرگ شده اند با اصفهان و البته تيم زرد پوشش غريبه نيست.


عبدالله ويسي كه همراه با استقلالي هاي خوزستان نتيجه فوق العاده اي گرفته است در يك دوراهي سخت قرار گرفته است. او دلش همراه با بازيكنانش است، بازيكناني كه او را برترين سرمربي فصل كرده اند اما استقلال خوزستان مشكلات زيادي مخصوصا مالي دارد و شايد نخواهد به هر قيمتي در اين تيم بماند.


ويسي كه به امارات سفر كرده است؛ ممكن است از رفتن به سپاهان پشيمان شده باشد و در استقلال خوزستان ماندني!


تصميمي سخت كه مي طلبدباشگاه استقلال خوزستان امكانات سخت افزاري و نرم افزاري لازم براي رفتن به ليگ قهرمانان آسيا را براي ويسي فراهم كنند. باشگاه استقلال خوزستان نيز انتظار دارد همانگونه كه سه سال به اين مربي جوان فرصت داد تا در ليگ برتر تفكراتش را پياده كند ويسي در تيمشان بعد از قهرماني بازهم بماند.


شنيده مي شود جلسه مذاكره استقلالي هاي خوزستان و عبدالله ويسي فردا برگزار خواهد شد و بايد منتظر ماند؛ شايد معماي تيم ويسي در ليگ شانزدهم كم تر از ٤٨ ساعت ديگر حل شده باشد.

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان