تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
هدایت الله خادمی در گفتگو با رویداد۲۴

سیل امسال توان و دانش مهندسی کشور را زیر سوال برد/ مدیرعامل آب خوزستان در جلسات مطالب خود را از روی کاغذ می‌خواند

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک با انتقاد از دانش مدیرعامل آب و برق خوزستان می‌گوید: او در جلسات مطالب خود را از روی کاغذ می‌خواند.

سیل امسال توان و دانش مهندسی کشور را زیر سوال برد/ مدیرعامل آب خوزستان در جلسات مطالب خود را از روی کاغذ می‌خواند

رویداد۲۴ هرچند مدیران ارشد استان خوزستان از مدیریت سدهای منطقه سخن می‌گویند و معتقدند با با برنامه‌ریزی این سیلاب‌ها را مدیریت خواهند کرد تا از جان مردم محافظت کنند، اما نماینده مردم ایذه در استان خوزستان نظر دیگری دارد. خادمی معتقد است هیچ مسئولی در روز‌های اخیر به شهرستان ایذه نیامد و هیچگونه ماشین آلات نیز به این شهرستان اعزام نشد چون مسافت این شهر با مرکز استان ۲۵۰ کیلومتر است هیچ مسئولی به داد مردم نرسید.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در گفت‌وگو با رویداد۲۴ از نحوه مدیریت منابع کشور انتقاد کرده و گفته مگر کشور چقدر منابع دارد که اگر سیل یا زلزله‌ای اتفاقف بیفتد امکان بازسازی آن فراهم باشد.

خادمی افزود: بحران‌های نظیر ریزگرد‌ها، سیل و زلزله منابع کشور را نابود کرده است. این در حالی است که در اروپا سیل‌هایی به مراتب وسیع‌تر از سیل اخیر در کشور اتفاق میفتد، اما خسارت‌ها به این وسعت به وقوع نمی‌پینوند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس دهم گفت: اگر سیل‌هایی که در هندوستان می‌آید، در این کشور رخ دهد مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد! این سیل تمام توان و دانش مهندسی کشور را زیر سوال برد. چرا باید دره در شیراز تبدیل به اتوبان شود؟

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: هیچ مسئولی در روز‌های اخیر به شهرستان ایذه نیامد. این در حالی است که بیشترین میزان بارش در ایذه اتفاق افتاد. در این شهر هیچگونه ماشین آلات نیز به این شهرستان اعزام نشد. چون مسافت این شهر با مرکز استان ۲۵۰ کیلومتر است هیچ مسئولی به داد مردم نرسید.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو سد کارون سه و چهار در منطقه ایذه است، اما هیچ عایدی برای مردم نداشته است. چرا باید اشراف استاندار بیشتر از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در خصوص آخرین وضعیت سد‌های استان باشد؟

خادمی خطاب به مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: آقای ایزدجو اگر تخصص نداشته‌ چرا این مسئولیت مهم را پذیرفته است. آقای ایزدجو در جلسات مطالب خود را از روی کاغذ می‌خواند. این عجیب نیست؟ مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان می‌گوید پیش بینی من قطعی نیست. این نمی‌تواند پاسخ مناسبی باشد. سازمان آب و برق خوزستان در این داستان بسیار ضعیف عمل کرد. زمین‌ها زراعی در ایذه زیر آب رفت. احشام مردم تلف شد. نباید به این گونه‌ای مدیریت کنیم که در دو حالت خشکسالی و ترسالی کشور دچار بحران مدیریت شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
آقاي خادمي بهتر بود به زمان روي كار آمدن آقاي ايزدجو توجه مي كرد. آقاي ايزدجو تازه به اين مقام منصوب شده و خيلي طبيعي هست اگر اطلاعاتش كامل نباشد. پس بي جهت موضع گيري و سركوب شخصيت نبايد انجام داد. ضمن اينكه آقاي ايزدجو رزومه بسيار درخشاني دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
1
تو خوبی همه را به زبون مقصر میدونی ولی خودت در عمل از همه بدتری طی این چند سال که نماینده ایذه شدی چکار کردی براشون با صداقت مردم بازی کردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
1
این اقا همونه که حقوق بیست ملیونی میگیره و توی خونه سازمانی میشینه ؟
نظرات شما
پیشخوان