تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸

تشکیل جلسه ویژه برای تعیین تکلیف استخر مجموعه ورزشی آزادی

مدیر تیم‌های ملی شنا خبر از برگزاری جلسه بین روسای فدراسیون‌های شنا، نجات غریق، مسئولان وزارت ورزش و مدیریت شرکت توسعه برای حل مشکل استخر آزادی داد.
تشکیل جلسه ویژه برای تعیین تکلیف استخر مجموعه ورزشی آزادی
رویداد۲۴ محسن سمیع زاده درباره ادعای مدیر روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی مبنی بر اینکه استخر آزادی به فدراسیون نجات غریق تعلق گرفته و دیگر راه برگشتی وجود ندارد، گفت: مدیر روابط عمومی آزادی در جایگاهی نیست که بخواهد در این زمینه تصمیم گیری کند. این تصمیم از دل وزارت ورزش بیرون می‌آید. تصمیمی گرفته شده و نمی‌خواهم در این زمینه ورود کنم چرا که ورود به آن، کار ناشیانه‌ای است، اما این خبر خوب را به اهالی شنا بدهم که داورزنی به شدت پیگیر موضوع است. وزیر ورزش نیز شخصاً در این مسئله ورود کرده و این مسئله ختم به خیر می‌شود.

مدیر تیم‌های ملی شنا در ادامه افزود: استخر آزادی از بدو تأسیس تا به امروز در اختیار شنا بوده است و این موضوع ربطی به رؤسای فدراسیون ندارد چرا که متعلق به جامعه شنا است. بیش از نیم قرن است که شناگران در این استخر تمرین کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که ملی پوشان در آستانه اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک هستند و موضوعات این چنینی باعث تضعیف روحیه ورزشکاران می‌شود، گفت: به شدت این موضوع تأثیرگذار است. بنیامین قره حسنلو شاگردم است حدود ۱۱ سال زیر نظرم تمریناتش را ادامه داده است. در استخر زورآباد کرج تمرین کرده است و موفق شد ورودی مسابقات جهانی را بدست آورد. قره حسنلو یکی از شانس‌های کسب سهمیه است، تنها امید این شناگر تمرین در استخر آزادی بود تا خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه آماده کند.

سمیع زاده تاکید کرد: اردو‌های تیم ملی از ۵ فروردین ماه در استخر آزادی برپا شد و ملی پوشان به امید برپایی تمرینات و اعزام مسابقات کسب سهمیه قید تعطیلات نوروز را زدند و در حالی که می‌توانستند در کنار خانواده‌های خود باشند به اردو‌های تیم ملی آمدند که با این اتفاق زشت و ناشایست مواجه شدند. کنسل کردن حتی یک روز تمرین برای شناگران مناسب نیست و این لطمه بزرگی به آن‌ها می‌زند. من از طرف تمام کسانی که چنین رفتار ناشایستی با شناگران کردند عذرخواهی می‌کنم چرا که در حد آن‌ها نبود که این گونه با بی احترامی مواجه شود.

مدیر تیم‌های ملی شنا تاکید کرد: روز گذشته (یکشنبه) ملاقاتی با داورزنی داشتم. او به شدت پیگیر این موضوع است و ان‌شالله این مشکل حل خواهد شد.

سمیع زاده در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشکلات برطرف و شناگران می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند؟ گفت: در همین هفته قرار است جلسه‌ای با حضور مسئولان ورزش، مدیریت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برگزار شود تا در یک فضای آرام، بدون چالش و مشاوره‌های غلط در این زمینه تصمیم گیری کنیم.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: المپیک ، وزارت ورزش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان