تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
مدیر کل مدیریت بحران استان کرمان خبر داد:

تخلیه سه روستا در استان کرمان/ بسته شدن ۶۹ مسیر روستایی به دلیل وقوع سیلاب

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به بسته شدن راه‌های روستایی به دلیل وقوع سیلاب در این استان گفت: به دلیل شدت بارش‌ها و احتمال وقوع سیلاب سه روستا در استان کرمان تخلیه شده‌اند.
تخلیه سه روستا در استان کرمان/ بسته شدن ۶۹ مسیر روستایی به دلیل وقوع سیلاب
رویداد۲۴ مجید سعیدی، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به بارش‌های شدید باران در جنوب شرق استان کرمان از روز گذشته گفت: در حال حاضر این بارش‌ها از جنوب استان به سمت غرب و شمال استان در حال گسترش است. بارش باران باعث قطع راه‌ها به دلیل بالا آمدن آب شده است.

وی ادامه داد: ۳۹ روستا در رودبار جنوب و ۳۰ روستا در بخش شهرستان فاریاب راه‌های ارتباطی‌شان قطع شده است. همچنین شب گذشته به دلیل شدت بارش‌ها مجبور به تخلیه سه روستا شده‌ایم و اهالی این روستا‌ها را به مکان امن منتقل کردیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به بارش شدید باران در شهر کرمان گفت: در حال حاضر در بالادست شهر کرمان روان آب‌ها جاری شده است و در حال تخلیه آب این روان آب‌ها هستیم تا از ورود آب به منازل جلوگیری کنیم. همچنین به دلیل شدت بارندگی و جاری شدن روان آب‌ها احتمال مسدود شدن راه‌ها با استان خراسان جنوبی وجود دارد که عوامل راهداری در حال انجام عملیات برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها هستند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان