تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

نقش «سید حسین حسینی» در خروج استقلال از بحران

پیشکسوت استقلال گفت: سید حسین حسینی ثابت کرد که خیلی زودتر از این ها باید به او اعتماد می‌شد و او نقش مهمی در تهاجمی شدن استقلال دارد.

نقش سید حسین حسینی در خروج استقلال از بحران

رویداد۲۴ کامیار کاردار در خصوص پیروزی اخیر آبی پوشان مقابل سپاهان اظهار داشت: استقلال شرایط خاصی دارد. آنها اگر می‌خواستند سهمیه آسیا بگیرند و نیم نگاهی هم به قهرمانی داشته باشند، محکوم به پیروزی مقابل سپاهان بود و این موضوع باعث شد تا انگیزه همه ارکان و اعضای تیم در این بازی مضاعف شده و آبی پوشان تا ثانیه‌های پایانی برای موفقیت در این بازی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: هرچند دیر، اما بالاخره شفر به ترکیب ایده آلش در استقلال رسید و ایکاش این اتفاق زودتر برای این تیم می‌افتاد. ما در تمام این مدت شاهد یک سردرگمی در ترکیب تیم بودیم اما الان چند هفته است که هم ترکیب تقریباً ثابت است و هم سیستم تیم.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص عملکرد سید حسین حسینی بیان داشت: حسینی ثابت کرد باید خیلی زودتر از اینها به او اعتماد می‌شد. او می‌تواند سالهای زیادی دروازه استقلال را بیمه کند. حسینی با خروج‌های به موقع، بازی با پای مطمئن و هوش بالایی که دارد در مواقع لزوم پوشش مناسبی به خط دفاعی‌اش می‌دهد و این امکان را ایجاد می‌کند تا مدافعان با اطمینان از دروازه فاصله گرفته و به خط میانی نزدیک شوند و به همین دلیل تیم استقلال کلاً تهاجمی‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: حسینی در سخت‌ترین روزهای استقلال که با بحران مواجه بود و در سنگین‌ترین بازی‌های در آسیا و لیگ با روحیه، بدون استرس و اشتباه مقابل الهلال و سپاهان بازی کرد و از عوامل مهم این دو پیروزی بزرگ آبی پوشان بود که هم آنها را از بحران خارج کرد و هم تیم را در آسیا و لیگ برتر زنده کرد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: پژمان منتظری در این فصل یک موهبت برای استقلال است. او می‌تواند همان رهبری باشد که در وسط زمین یک نقش محوری دارد. درست است که پژمان در اصفهان با بازوبند به زمین نرفت، اما او لیدر واقعی استقلال درون زمین بود.

کاردار با اشاره به ادامه محرومیت فرشید باقری بیان داشت: علی کریمی با تلاشی بیشتر جای خالی باقری را پر کرده و امید نورافکن هم در کنار او به هماهنگی لازم رسیده است. هرچند باقری یکی از مهم‌ترین بازیکنان این فصل استقلال بود اما با عملکرد خوب کریمی و نورافکن جای خالی او احساس نشد. امیدوارم علی کریمی هم بتواند از مصدومیت کمر که برای او مزمن شده هم رهایی پیدا کند.

وی در ادامه بیان داشت: پاتوسی در نیم فصل دوم یک بازیکن کاملاً خاص در ترکیب استقلال است. او بهترین جانشین برای سرور جباروف است و حتی می‌توان او را با مجتبی جباری ستاره سابق خط میانی استقلال مقایسه کرد. همه بار بازیسازی استقلال بر عهدهپاتوسی است و او به خوبی این وظیفه را انجام می‌دهد. امیدوارم مسئولین استقلال همه تلاش شأن را بکنند تا قرارداد او دائمی شود.

بازیکن اسبق آبی پوشان تصریح کرد: فرشید اسماعیلی هنوز به شرایط ایده آل روحی بازنگشته است. اشتباه او در زدن ضربه پنالتی برایش خیلی گران تمام شد و در میدان اصفهان هم نتوانست عملکرد همیشگی اش را داشته باشد.

مهاجم دهه هفتاد آبی پوشان تاکید کرد: متأسفانه در این استقلال هنوز یک مهاجم تمام کننده وجود ندارد. استقلال یک مهاجم مثل رضا عنایتی می‌خواهد. مهاجمان کنونی استقلال همه خوب بوده و قابلیت‌های بالایی دارند، اما هیچکدام یک تمام کننده شش‌دانگ نیستند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان