تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

علی القاصی مهر دادستان جدید تهران کیست؟

علی القاصی مهر دادستان جدید عمومی و انقلاب تهران در دستگاه قضایی، سمت‌های مختلفی اعم از دادستانی شیراز، رییس دادگستری استان فارس و... برعهده داشته است.
دادستان جدید تهران کیست؟
رویداد۲۴ علی القاصی مهر در رزومه کاری خود در دستگاه قضایی سمت‌های مختلفی را برعهده داشته است. او در آبان ماه سال ۹۰ به عنوان دادستان شیراز منصوب شد. پس از آن در تاریخ ۱۲ شهریور ماه سال ۹۳ به عنوان رئیس کل جدید دادگستری فارس فعالیت خود را تا به امروز در این سمت ادامه داد. اینک نیز به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب تهران به فعالیت در دستگاه قضایی ادامه خواهد داد.

پیش از این عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران بود. او سمت‌هایی همچون ریاست دادگستری کل استان خوزستان و سرپرست مجتمع قضایی خانواده را بر عهده داشت. جعفری دولت آبادی در ۸ شهریور ۱۳۸۸ از سوی آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس سابق قوه قصائیه به سمت دادستان تهران منصوب شد و به مدت ۱۰ سال در این سمت فعالیت کرد.

سرانجام با حکم آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه جای خود را به علی القاصی مهر داد و قرار است به عنوان مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات به فعالیت خود در دستگاه قضایی ادامه دهد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان