تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
با پرونده ای درباره عباس کیارستمی

دوازدهمین شماره آیت ماندگار منتشر شد + دانلود رایگان

دوازدهمین شماره آیت ماندگار نیمه اول خردادماه به روی دکه های روزنامه فروشی می آید. در این شماره نگاهی متفاوت به زندگی و آثار عباس کیارستمی فیلمساز صاحب نام ایرانی انداخته شده است.
رویداد24- دوازدهمین شماره آیت ماندگار نیمه اول خردادماه به روی دکه های روزنامه فروشی می آید.
در پرونده اصلی این دوهفته نامه با محوریت «سرقت ذهنی» گپی زده شده با کامبیز نوروزی، حقوقدان برجسته کشور در باب حقوق مؤلفان تا مؤلفان بی حقوق! 
همچنین «محسن حسام مظاهری» یکی از قربانیان سرقت های ادبی نیز در خصوص کتاب سازی و عدم رعایت حقوق مؤلفین به درد و دل پرداخته، دست آخر هم یک کارشناس حقوقی طی گزارشی به چند ماجرا و روایت از دزدی‌های ادبی و هنری اشاره کرده است.
دیگر پرونده ای که طرح جلد این شماره نیز با عنوان "مثل یک عاشق" به آن تعلق دارد با نقد و نظرهای جمعی از نویسندگان و منتقدان نگاهی متفاوت به زندگی و آثار عباس کیارستمی فیلمساز صاحب نام ایرانی داشته است.
از سوی دیگر محمدهادی جامعی از کارشناسان مدیریت شهری در گفتگو با این دو هفته نامه معتقد است مدیریت شهر تهران توأم با جهت‌گیری‌های سیاسی است، بازخوانی جنایت در آشویتس هم عنوان گزارشی است که انکار کنندگان واقعه هولوکاست را مورد نقد قرار داده است.
همینطور در این شماره یغما فشخامی تحلیلی بر ترکیب مجلس دهم داشته مبنی بر اینکه مستقلین، ضلع سوم هرم بهارستان هستند و در همین راستا محمدجواد حق شناس عضو حزب اعتماد ملی اعتقاد دارد نيروى مستقل واقعی نادر و کم یاب است! آذر منصوری و یدا... طاهرنژاد از فعالین اصلاح طلب نیز با نگاشتن یادداشت های جداگانه ای به وضعیت سیاسی اصولگرایان پس از شکست 30 بر صفر نگاهی داشته اند.
دوهفته نامه سیاسی - اجتماعی آیت ماندگار به مدیر مسئولی محمد آیتی و با سردبیری امیرحسین مصلی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می شود.
برای تهیه نسخه اینترنتی شماره های پیشین این دوهفته نامه سیاسی - اجتماعی به سایت جار بروید:
http://www.jaaar.com/archive/AyateMandegar
دوازدهمین شماره آیت ماندگار منتشر شد + دانلود رایگان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان