تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
با پرونده ای پیرامون احتمال حضور سردار سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری 96

سیزدهمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار منتشر شد + دانلود رایگان

سیزدهمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار، شنبه 29 خردادماه به روی دکه های روزنامه فروشی می رود.
رویداد۲۴سیزدهمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار، شنبه 29 خردادماه به روی دکه های روزنامه فروشی می رود.
پرونده اصلی این شماره پیرامون کشاندن پای سردار سلیمانی به منازعات و مناقشات سیاسی و جناحی توسط احزاب و گروه ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است که طی گزارشی تفصیلی و چند مطلب دیگر احتمال ورود وی به این عرصه را بررسی می کند:
نگرانی آشنا!
در همین رابطه احمد شیرزاد و علی تاجرنیا دو تن از نمایندگان پیشین مجلس هم در یادداشت های جداگانه ای تحلیلی بر نظر مردم نسبت به ورود نظامیان به حوزه سیاست داشته اند، سرمقاله آیت ماندگار نیز با عنوان "سردار بر سر دوراهی" از زاویه ای دیگر به این احتمال نگریسته است.
دیگر پرونده دوهفته نامه آیت ماندگار نگاهی به هراس تندروهای داخلی و خارجی نسبت به جایگاه سینمای مستقل ایران داشته با تیتر فرهنگ در مقابل جنگ و همینطور به مرور کارنامه فیلم های موفق وطنی در فستیوال های آن ور آبی و پیامدهای آن در داخل و خارج کشور پرداخته است.
در يادداشتى ديگر محمدهادی جامعی، دبیر کمیته شهری حزب اراده ملت واکاوی نسبت به معضل کودکان کار داشته و از اينرو مسئولین را نسبت به این آسیب اجتماعی به چالش کشیده است، از سوی دیگر مرجان کاوسی از فعالین حقوق زنان نیز از لزوم ورود نیمی از جامعه به نهادهای وابسته به قدرت می گوید.
دست آخر گزارشی در باب مجلس جدید با ريیسی قدیمی داشته ایم که به همراه یادداشتی از داریوش قنبری فعال اصلاح طلب به این سوال پاسخ می دهد که آیا امید زنده خواهند ماند؟!
دوهفته نامه سیاسی - اجتماعی آیت ماندگار به مدیر مسئولی محمد آیتی و با سردبیری امیرحسین مصلی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می شود.

سیزدهمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار منتشر شد + دانلود رایگان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان