تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

به قهرمانی پرسپولیس نه، به سهمیه فکر می‌کنم

مهاجم پدیده مشهد در خصوص پیروزی تیمش برابر سپاهان که می‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند، بی توجه بود و اعلام کرد برای دستیابی به سهمیه تیمش تلاش خواهد کرد.

به قهرمانی پرسپولیس نه، به سهمیه فکر می‌کنم

رویداد۲۴ بهنام برزای، مهاجم پدیده شهر خودرو که در هفته بیست و ششم با گلزنی برابر استقلال، زمینه اخراج شفر را فراهم کرد، اینبار برابر سایپا موفق نبود. او اما درباره پیروزی تیمش در این جدال گفت: شرایط سختی بود و تیم سایپا قابل احترام است و مردانه جنگیدند و خدا کمک کرد به لطف امام رضا توانستیم بازی را پیروز شویم.

وی درباره شانس تیمش برای دستیابی به سهمیه گفت: هنوز کار سختی داریم و بازی سخت‌تری در مشهد خواهیم داشت و از هواداران می خواهم که در کنار ما باشند تا به امید خدا برابر سپاهان برنده باشیم.

برزای که معمولا با توجه به تمایل استقلالی‌اش به کری با پرسپولیس می‌پردازد، درباره اینکه در هفته آینده در صورت دستیابی به امتیاز این فرصت برای قهرمانی پرسپولیس را فراهم خواهند کرد گفت: ما به این فکر نمی کنیم و به تنها چیزی که فکر می کنیم این است که سهمیه بگیریم.

وی درباره همکاری با شفر و برکناری این مربی از استقلال بعد از گلی که او به ثمر رساند گفت: من واقعا آمدم برای تیمم بازی کنم و از قبل هم به بازیکنان استقلال گفتم که از این اتفاق مرا ببخشند. وظیفه هر بازیکنی است که بهترین عملکرد را برای تیمش داشته باشد. مهم این است که تیمم برای سهمیه می جنگد و تمام تلاشم را برای آن خواهم کرد.

برزای در خصوص اینکه در لیست خروجی شفر قرار گرفته بود گفت: ایشان گفتند بازی مرا دیده و در اولین بازی هم گل زدم اما بعد از لیست خارج شدم.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان