تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

«چند می‌گیری گریه کنی ۲» مقابل دوربین می‌رود

فیلم سینمایی «چند می گیری گریه کنی ۲» با دریافت پروانه ساخت بزودی وارد مرحله پیش تولید می شود.
رویداد۲۴ نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی ۲» به نویسندگی رحیم بهبودی فر به تازگی به پایان رسیده و این فیلم با دریافت پروانه ساخت بزودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد. سازندگان این فیلم روز گذشته برای پروانه ساخت این فیلم درخواست داده اند.

برخلاف سری اول که شاهد احمدلو کارگردانی این فیلم را برعهده داشت در سری دوم قرار است علی توکل نیا پشت دوربین این فیلم قرار گیرد.

داستان «چند می‌گیری گریه کنی ۲» ادامه‌ای بر سری اول آن است و البته فضایی شاد و مفرح‌تر دارد. ضمن اینکه علاوه بر حضور کاراکتر‌های سری اول، سه شخصیت اصلی نیز به فیلم اضافه شده است.
 
«چند میگیری گریه کنی ۲» مقابل دوربین می‌رود

داستان سری دوم این فیلم از جایی آغاز می‌شود که پسر شایسته – که زنده یاد منوچهر نوذری آن را ایفا می‌کرد – برای فروش مایملک پدرش به ایران می‌آید. در این میان وکیل خانواده در حضور پسران و دختر شایسته برای اولین بار اقدام به قرائت وصیت نامه موکلش می‌کند. پس از قرائت وصیت نامه، وراث برای فروش اموال پدری متوجه شروطی از سوی پدرشان می‌شوند که…

سری اول این فیلم در سال ۸۴ و با بازی الناز شاکردوست، زنده یاد منوچهر نوذری، ابوالفضل پورعرب، شهرام حقیقت دوست، حمید لولایی، و… به نمایش درآمد.

با توجه به گذشت ۱۴ سال از تولید «چند می‌گیری گریه کنی»، باید دید کدامیک از بازیگران سری اول این فیلم حاضر به بازی در سری جدید آن خواهند شد. نگارش فیلمنامه سری اول این فیلم نیز برعهده محسن تنابنده بود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان