تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

پل گیشا چند روز آینده جمع آوری می‌شود

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: چند روز آینده جمع آوری سازه پل قدیمی گیشا آغاز و این عملیات حدود دو ماه به طول می‌انجامد.

رویداد۲۴ به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران «افشین حبیب زاده» با اشار به بازدید از دو پروژه تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد (پل گیشا) و زیرگذر استاد معین اظهار داشت: زمان آغاز پروژه تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد در سال ۹۴ بوده و لزوم تسریع در به اتمام رساندن این پروژه وجود دارد.

وی گفت: یکی از مشکلات این پروژه وجود معارضان تاسیساتی متعدد بود که با تلاش کارشناسان و دستگاه‌های مربوطه این مساله رفع شده و پروژه آماده خاکبرداری است.

حبیب زاده با اشاره به احتمال بوجود آمدن مشکلات ترافیکی با برداشته شدن سازه قدیمی پل گیشا، اظهار داشت: سعی شده تا با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تدابیر لازم برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی اندیشیده شود.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: از این رو تا زمانی که عملیات خاکبرداری شروع می‌شود، دسترسی‌های جدیدی در طول پروژه اضافه خواهد شد تا بار ترافیکی توزیع شود.

حبیب زاده با اشاره به پروژه زیرگذر استاد معین، اظهارداشت: در این پروژه نیز تغییراتی رخ داده و در تقاطع خیابان آزادی تونل پیش بینی شده است و با مطالعات جدید انجام شده توسط شهرداری شاید مسیر جنوب به شمال تونل جهت عبور عابرین و دوچرخه در نظر گرفته شود.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این پروژه از روش جدیدی برای خاکبرداری استفاده می‌شود، گفت: در روش جدید، هفت عدد تیر عمود بر خیابان آزادی اجرا شده و خاکبرداری و مقاوم سازی به صورت مقطعی است تا هیچ نشستی در خیابان آزادی نداشته باشیم و این خیابان پایش لحظه‌ای می‌شود تا مشکلی بوجود نیاید.

وی گفت: برای این پروژه نیز از تیرماه روز شمار اتمام پروژه نصب خواهد شد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران از توافق برای نصب تابلو روزشمار برای افتتاح دو پروژه تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد (پل گیشا) و زیرگذر استاد معین تا تیرماه خبر داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پل گیشا ، شهید چمران
نظرات شما
پیشخوان