تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

برگزاری حراج «موزه دورهمی» در ابهام/ زلزله و سیل هم نتیجه نداد!

پس از گذشت زمانی سه ساله از پخش برنامه «دورهمی» هنوز زمان برگزاری حراج «موزه دورهمی» برای کمک به امور خیریه، مشخص نیست.

برگزاری حراج «موزه دورهمی» در ابهام/ زلزله و سیل هم نتیجه نداد!

رویداد۲۴ اولین قسمت از برنامه «دورهمی» ۲۷ اسفند سال ۹۴ روی آنتن شبکه نسیم رفت. این برنامه که اجرای آن را مهران مدیری برعهده داشت از همان قسمت های اول در انتهای هر قسمت از مهمانان خود هدیه ای را برای نگهداری در «موزه دورهمی» از آنها دریافت می کرد.

قرار بود این هدایا به حراج گذاشته و درآمد حاصل از آن خرج امور خیریه شود. اواسط پخش این برنامه بود که زلزله ای در استان کرمانشاه رخ داد و طبق تصمیم عوامل «دورهمی» قرار شد درآمد حاصل از این حراج صرف کمک به زلزله زدگان کرمانشاه شود.

حال با گذشت تقریبا ۳ سال و ۲ ماه از پخش این برنامه و با اینکه قبلا اعلام شد این حراج در ۲۵ آبان سال ۹۷ پخش می شود و بعد این تاریخ هم به تعویق افتاد اما هنوز خبری از حراج «موزه دورهمی» نیست.

سوال دیگر این است که هدایایی که از سوی مهمانان به برنامه داده شده است در تمام این مدت کجا نگهداری می شود و هزینه نگهداری آن چقدر است و از چه منبعی پرداخت می شود.

فصل سوم این برنامه تلویزیونی روز ۱۳ فروردین روی آنتن رفت و قرار بود تا بعد از این تک قسمت، این مجموعه روی آنتن شبکه نسیم برود که به دلیل حواشی ای که در آن تک قسمت برای این مجموعه پیش آمد، پخش مجدد «دورهمی» به تاخیر افتاد و هنوز مشخص نیست که این برنامه محبوب تلویزیونی از چه زمانی قرار است پخش می شود و یا شاید اصلا پخش نشود.

برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در سه فصل مختلف روی آنتن شبکه نسیم رفت.

نظرات شما
پیشخوان